Domače novice, Sporočila za javnost, Vezane na člane, Projekti
MOSS: Tretjina uporabnikov na spletu vsaj enkrat mesečno išče turistične informacije
Po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) turistične informacije o potovanjih in potovalnih agencijah tedensko išče 10 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, mesečno se zanje zanima slaba petina, nekajkrat letno pa dobra tretjina. Najpogosteje se za turistične informacije zanimajo samozaposleni (13 odstotkov) in upokojenci (12 odstotkov), nekoliko manj pa zaposleni v podjetjih, v javnem sektorju, brezposelni in upokojenci.
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. decembrom 2015 znaša 1.497.073 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 622,9 milijonov prikazov. Decembra 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 585.499 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije. Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v decembru 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, slovenskenovice.si, najdi.si, zurnal24.si, Med.Over.Net, avto.net ter itis.si.
Več informacij o MOSS in dosedanje objave valutnih podatkov najdete na spletni strani www.moss-soz.si.