Domače novice
Dobro jutro, oglaševalci! NEHAJMO PREKINJATI, ZAČINIMO USTVARJATI. Blagovne znamke kot ustvarjalci vsebin.
“NEHAJMO PREKINJATI, ZAČINIMO USTVARJATI.” Blagovne znamke kot ustvarjalci vsebin.
Uroš Goričan, kreativni direktor, Publicis Groupe Slovenija, in prvi slovenski diplomant visoko cenjenega podiplomskega študija na Berlin School of Creative Leadership.
O vsebini Med marketinško stroko obstaja popularno prepričanje, da morajo blagovne znamke nehati prekinjati (medijske) vsebine z oglasi in začeti ustvarjati svoje. To pomeni, da se morajo začeti obnašati kot medijske hiše oziroma založniki vsebin. A kaj se zgodi, ko blagovne znamke zapustijo območje tradicionalnih oglaševalskih formatov? Kakšne so najbolj primerne vsebine? Kdo je najbolj usposobljen za ustvarjanje takšnih zgodb? Kakšen bo nov ekosistem med klienti, agencijami in medijskimi hišami ter kdo bo v njem prevladal?
Osnova vsake vsebine je seveda zgodba. Univerzalnega recepta za dobro zgodbo ni, obstajajo pa načini, kako lahko znanja ustvarjalcev zgodb pomagajo blagovnim znamkam ustvariti svoje in kako lahko te postanejo del njihove komunikacijske strategije.
Predstavitev bo temeljila na magistrski nalogi v okviru Berlin School of Creative Leadership, ki skuša skozi dramaturški, strateški in poslovni vidik odgovoriti na vprašanje, kaj se lahko blagovne znamke naučijo od ustvarjalcev vsebin (scenaristov, producentov in medijskih hiš).
Prosimo, da prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] do vključno 28.11.2014.Obvezno navedite: ime in priimek, podjetje, delovno mesto in e-naslov*. Za člane SOZ je udeležba brezplačna.
Srečanje bomo predvidoma zaključili do 10.15. Brezplačno parkiranje je zagotovljeno.