Domače novice
Dobro jutro, oglaševalci! SAMOREGULATIVA MED SCILO IN KARIBDO.
Vprašali se bomo: Ali se pomena samoregutive pri vsakdanjem delu dovolj zavedamo? Ali dovolj dobro poznamo njena temeljna načela, pristojnosti in postopke delovanja Oglaševalskega razsodišča? Ali res spoštujemo določila, katerim smo se v okviru Slovenskega oglaševalskega kodeksa zavezali prostovoljno? Na temeljno vprašanje Kako dobra je praksa?, pa bomo odgovorili s konkretnimi primeri.
8:30 Oglaševalsko razsodišče skozi prakso Roman Berčon, predsednik Oglaševalskega razsodišča, direktor Votan komunikacijeAna Predovič, vodja projektov, SOZ
Zakaj samoregulativa oglaševanja? Pristojnosti, odgovornosti in postopki Oglaševalskega razsodišča. Predstavitev primerov iz prakse.
9:30 »Argeta mame«, čustveno zasnovana komunikacija z nepotrebnim zapletom Tomaž Arh, direktor marketinga, strateški poslovni program delikatesni namazi, Atlantic Grupa
Razlogi za zasnovo komunikacijske kampanje »Argeta mame«, način izvedbe in rezultati.
Izkušnje nehotene in neljube napake, ki bi lahko usodno vplivala na celotno, sicer dobro zastavljeno komunikacijo.
20. obletnica samoregulative v Sloveniji V začetku oktobra bo minilo dvajset let od sprejema prvega Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK). Novembra istega leta je pod okriljem Slovenskega oglaševalskega združenja, predhodnika Slovenske oglaševalske zbornice, pričelo delovati Oglaševalsko razsodišče (takrat poimenovano Častno razsodišče). Tako je bila Slovenija med prvimi državami t.i. nove Evrope, ki je vzpostavila sistem samoregulative oglaševanja primerljiv z razvitejšimi trgi.
Razsodbe v okviru dvajsetletne prakse razsodišča so pomemben vir primerov mejnih (in tudi slabih) praks, ki jih velja poznati in se jim izogniti pri načrtovanju tržnega komuniciranja. V primeru dvomov o skladnosti načrtovanih komunikacij z določili SOK pa je zagotovo učinkovita pot (tudi stroškovno) mnenje Oglaševalskega razsodišča o oglaševanju pred njegovo objavo.
Že 15 let uveljavljamo standarde Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), ki je pričela z delovanjem leta 1999 kot naslednica Slovenskega združenja oglaševalcev, letos praznuje 15. obletnico delovanja kot osrednja stanovska organizacija slovenske tržno komunikacijske stroke, ki v svojih vrstah združuje komunikacijske agencije, oglaševalce in založnike medijev. SOZ že 15. let predstavlja, obvešča, povezuje in izobražuje ter skrbi za oblikovanje in uveljavljanje visokih strokovnih standardov tako na področju samoregulative kot širše, tudi na področju zagotavljanja podatkov o medijski potrošnji.
Pod okriljem SOZ potekajo številni, za razvoj stroke pomembni projekti: Oglaševalsko razsodišče, Nacionalna raziskava branosti, Revidiranje prodanih naklad tiskanih medijev, Merjenje obiskanosti spletnih strani, dokumenti Dobre prakse, dogodki SOZ Akademije in Dobro jutro, oglaševalci!, Mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, Slovenski oglaševalski festival, Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost ter nagrade Mladi kreativci, Oglaševalska osebnost in Oglaševalec leta.
*Izjava o varovanju podatkov
S posredovanjem zgoraj navedene prijave osebne udeležbe na dogodek dovoljujem, da Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), Letališka cesta 35, 1000 Ljubljana, ki jo zastopa Barbara Krajnc, direktorica SOZ, uporablja tukaj zbrane osebne podatke za namen analize podatkov o udeležencih dogodkov in za obveščanje udeležencev o prihodnjih dogodkih. SOZ sme hraniti osebne podatke za čas do petih let. Vsak udeleženec lahko kadarkoli zaprosi za začasno ali stalno prekinitev zgoraj opisanih storitev. SOZ bo spremembe upošteval v roku 15 dni in v roku petih dni obvestil udeleženca o prekinitvi uporabe.
Torek, 16.9.2014 od 8:30 do 10:00 Kongresna dvorana Kristalne palače, BTC, Ameriška ulica 2, Ljubljana
Prosimo, da prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] do vključno 10.9.2014.Obvezno navedite: ime in priimek, podjetje, delovno mesto in e-naslov*. Za člane SOZ je udeležba brezplačna.