Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceDobro jutro, oglaševalci! SAMOREGULATIVA MED SCILO IN KARIBDO.

Domače novice

Dobro jutro, oglaševalci! SAMOREGULATIVA MED SCILO IN KARIBDO.

2. Sep 2014
Tokratno tradicionalno strokovno srečanje članov SOZ »Dobro jutro, oglaševalci!«, ki bo potekalo v torek, 16. septembra 2014, ob 8.30 v Kristalni palači (2. nadstropje), BTC City Ljubljana, bo posvečeno samoregulativi oglaševanja. Predstavitev bo temeljila na predstavitvi primerov iz prakse Oglaševalskega razsodišča in širše.

Vprašali se bomo: Ali se pomena samoregutive pri vsakdanjem delu dovolj zavedamo? Ali dovolj dobro poznamo njena temeljna načela, pristojnosti in postopke delovanja Oglaševalskega razsodišča? Ali res spoštujemo določila, katerim smo se v okviru Slovenskega oglaševalskega kodeksa zavezali prostovoljno? Na temeljno vprašanje Kako dobra je praksa?, pa bomo odgovorili s konkretnimi primeri.

8:30 Oglaševalsko razsodišče skozi prakso
Roman Berčon, predsednik Oglaševalskega razsodišča, direktor Votan komunikacije
Ana Predovič, vodja projektov, SOZ

Zakaj samoregulativa oglaševanja?
Pristojnosti, odgovornosti in postopki Oglaševalskega razsodišča.
Predstavitev primerov iz prakse.

9:30 »Argeta mame«, čustveno zasnovana komunikacija z nepotrebnim zapletom
Tomaž Arh, direktor marketinga, strateški poslovni program delikatesni namazi, Atlantic Grupa

Razlogi za zasnovo komunikacijske kampanje »Argeta mame«, način izvedbe in rezultati.

Izkušnje nehotene in neljube napake, ki bi lahko usodno vplivala na celotno, sicer dobro zastavljeno komunikacijo.

20. obletnica samoregulative v Sloveniji
V začetku oktobra bo minilo dvajset let od sprejema prvega Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK). Novembra istega leta je pod okriljem Slovenskega oglaševalskega združenja, predhodnika Slovenske oglaševalske zbornice, pričelo delovati Oglaševalsko razsodišče (takrat poimenovano Častno razsodišče). Tako je bila Slovenija med prvimi državami t.i. nove Evrope, ki je vzpostavila sistem samoregulative oglaševanja primerljiv z razvitejšimi trgi.

Razsodbe v okviru dvajsetletne prakse razsodišča so pomemben vir primerov mejnih (in tudi slabih) praks, ki jih velja poznati in se jim izogniti pri načrtovanju tržnega komuniciranja. V primeru dvomov o skladnosti načrtovanih komunikacij z določili SOK pa je zagotovo učinkovita pot (tudi stroškovno) mnenje Oglaševalskega razsodišča o oglaševanju pred njegovo objavo.

Že 15 let uveljavljamo standarde
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), ki je pričela z delovanjem leta 1999 kot naslednica Slovenskega združenja oglaševalcev, letos praznuje 15. obletnico delovanja kot osrednja stanovska organizacija slovenske tržno komunikacijske stroke, ki v svojih vrstah združuje komunikacijske agencije, oglaševalce in založnike medijev. SOZ že 15. let predstavlja, obvešča, povezuje in izobražuje ter skrbi za oblikovanje in uveljavljanje visokih strokovnih standardov tako na področju samoregulative kot širše, tudi na področju zagotavljanja podatkov o medijski potrošnji.

Pod okriljem SOZ potekajo številni, za razvoj stroke pomembni projekti: Oglaševalsko razsodišče, Nacionalna raziskava branosti, Revidiranje prodanih naklad tiskanih medijev, Merjenje obiskanosti spletnih strani, dokumenti Dobre prakse, dogodki SOZ Akademije in Dobro jutro, oglaševalci!, Mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, Slovenski oglaševalski festival, Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost ter nagrade Mladi kreativci, Oglaševalska osebnost in Oglaševalec leta.

*Izjava o varovanju podatkov

S posredovanjem zgoraj navedene prijave osebne udeležbe na dogodek dovoljujem, da Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), Letališka cesta 35, 1000 Ljubljana, ki jo zastopa Barbara Krajnc, direktorica SOZ, uporablja tukaj zbrane osebne podatke za namen analize podatkov o udeležencih dogodkov in za obveščanje udeležencev o prihodnjih dogodkih. SOZ sme hraniti osebne podatke za čas do petih let. Vsak udeleženec lahko kadarkoli zaprosi za začasno ali stalno prekinitev zgoraj opisanih storitev. SOZ bo spremembe upošteval v roku 15 dni in v roku petih dni obvestil udeleženca o prekinitvi uporabe.

Torek, 16.9.2014 od 8:30 do 10:00
Kongresna dvorana Kristalne palače, BTC, Ameriška ulica 2, Ljubljana

Prosimo, da prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] do vključno 10.9.2014.
Obvezno navedite: ime in priimek, podjetje, delovno mesto in e-naslov*.
Za člane SOZ je udeležba brezplačna.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!