Domače novice
SOZ Akademija: Vedenjska ekonomija in grajenje znamk
»Vedenjska ekonomija je področje, za katero radi predvidevamo, da ga tako ali tako poznamo iz vsakodnevne prakse. Paul Arnold je na duhovit in obenem izredno poučen način ponudil poglobljen vpogled v vedenje potrošnikov, pri čemer smo lahko ves čas preklapljali med svojo strokovno vlogo v marketinškem svetu in zasebno, kot vsakodnevni potrošnik. Predavanja SOZ Akademije priporočam vsem, ki se ne bojijo izvedeti čim več od ljudi z bogatimi izkušnjami in znanjem, iz katerega lahko črpamo vsi, ne glede na našo profesionalno ali zasebno vlogo.«
Julija Somrak, Web editor and Social Media Manager, Innovatif d.o.o.
V preteklih letih je napredek nevro-znanosti tradicionalno razumevanje tega, kako vplivati na vedenje potrošnikov, postavil na glavo. Ob vse večjem pričakovanju, da bodo tržne komunikacije prinesle konkretne številke, postaja vpogled v delovanje kognitivnega procesa vse bolj hvaležno znanje. Številke povedo, da danes že skoraj 80 odstotkov odstotkov agencij vlaga v tovrstno izobraževanje, saj je brez kompetenc vedenjske ekonomije na trgu težko ostati konkurenčen.
»Predavanje je bilo zelo koristno, predvsem zaradi odprte diskusije, zanimivih izhodišč in seveda predavatelja, ki je spontano in nevsiljivo načenjal komunikacijo z nami poslušalci in na zabaven način odpiral teme.« Teja Zidanski, vodja oglaševanja, Peugeot Slovenija d.o.o.
Paul Arnold je na celodnevni delavnici predstavil razumevanje ključnih principov vedenjske ekonomije in njihove praktične aplikacije. Predavatelj je udeležence spodbudil, da se domislijo praktičnih primerov uporabe tematike v poslih klienta in na ta način poskušajo za prav vse najti najmanj tri konkretne predloge, s katerimi lahko naročnikom svetujejo pri večanju obsega poslov. Udeleženci so pridobili znanje, ki jim bo omogočilo, da vedenjsko ekonomijo aplicirajo na poljubno poslovno panogo.
Galerija fotografij dogodka je na volju TUKAJ.
Predavatelj: Paul Arnold Potem, ko je nekaj časa tekal okoli oblečen v sendvič ("Živijo, sem Paul in rad bi delal v oglaševanju"), je Paul 14 let preživel pri Saatchiju in skrbel za evropske naročnike ranga Reckitts in Hewlett Packard, kasneje pa tudi za vrhunsko izobraževanje kadrov. Prav on je na noge postavil program Saatchi MBA, za nameček pa v evropsko mrežo prispeval še marsikateri izobraževalni program.
Leta 1998 se je preselil k agenciji Grey Advertising in vodil globalno oglaševanje zobnih past Glaxo Smith Kline, kjer je tržne kanale produktov uspešno vzpostavil na prek 70-ih svetovnih tržiščih. V letu 2005 je zamenjal vlogi in postal razvijalec globalne strategije krovne znamke GSK.
Paul je prejel zlato, srebrno in bronasto Euro Effie nagrado (ter napisal strategijo za četrto odličje) – štiri priznanja v obdobju štirih let. Pravi, da gre zasluge za njegove uspehe pripisati dejstvu, da ves čas ostaja strasten učenec.
Na izobraževalni poti je osvojil MBA, magisterij iz uvajanja organizacijskih sprememb in stopnjo Master Practitioner nevrolingvističnega programiranja (disciplina, ki se ukvarja z oblikovanjem vedenjskih vzorcev). Leta 2009 je zapustil Grey in zagnal lastno izobraževalno-svetovalno podjetje, na univerzi Westminster pa je dejaven kot gostujoči profesor.
SOZ Akademija 2014 je sklop 6 enodnevnih izobraževanj, ki jih bodo letos ob 15. obletnici delovanja Slovenske oglaševalske zbornice izvedli priznani predavatelji Mednarodne šole oglaševanja in komunikacij (EACA International School of Advertising and Communications), ki deluje pod okriljem Evropskega združenja komunikacijskih agencij (EACA, European Association of Communications Agencies), katerega član je tudi Slovensko združenje oglaševalskih agencij pri Slovenski oglaševalski zbornici.
Za strokovnjake tržnega komuniciranja je Slovenska oglaševalska zbornica, ki je v sodelovanju z združenjem EACA organizatorka SOZ Akademije 2014, pripravila naslednja enodnevna izobraževanja, ki bodo potekala mesečno, od maja do decembra letos.
SOZ Akademija 2014 bo letos predstavila: 1. Prenos kreativnosti v digitalni svet - Bringing Creativity into the Digital World - Dietmar Dahmen, 6. 5. 2014 2. Optimizacija rasti, pridobivanja novih poslov in prijave na agencijske natečaje - Growth, New Business & Pitching Skills - Micky Denehy, 10. 6. 2014 3. Vedenjska ekonomija in grajenje znamk - Applying Behavioural Economics to Building Brands - Paul Arnold, 1. 7. 2014 4. Oblikovanje celostnega načrta tržnih komunikacij - How to develop a 360° Holistic Marketing Communications Plan - Paul Arnold, 25. 9. 2014 5. Kako izboljšati kreativne briefe in jih narediti bolj kreativne? - Making Creative Briefs more Creative and Better Briefing - Paul Burns, 6. 11. 2014 6. Čar in moč pripovedovanja zgodb - The Power & Magic of Storytelling in Business - Paul Arnold, 2. 12. 2014
O Slovenski oglaševalski zbornici Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) se zavzema za visoke strokovne standarde in uveljavlja etiko v oglaševanju. V ta namen sprejema Slovenski oglaševalski kodeks in uveljavlja njegova določila. SOZ si kot osrednja stanovska organizacija prizadeva za zagotavljanje kohezivnosti med posameznimi združenji, za ustrezen pretok informacij, znanja in izkušenj med njimi ter za strokovno in učinkovito izvedbo projektov, ki potekajo pod njenim okriljem. Med ključne naloge in cilje SOZ sodi tudi spodbujanje razvoja oglaševalske oz. širše tržno-komunikacijske stroke ter korektno in učinkovito predstavljanje in zastopanje članov, njihovih interesov in interesov stroke tako v Sloveniji kot v mednarodnih okvirih. SOZ strokovno in materialno spodbuja analize in raziskave s področja oglaševanja in komuniciranja, kot tripartitna organizacija pa predstavlja tudi primeren pravno-formalni okvir za njihovo izvajanje.
Slovenska oglaševalska zbornica organizira Slovenski oglaševalski festival, mednarodni oglaševalski festival Zlati boben ter razpisuje in podeljuje nagrado za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie. V okviru SOZ-a pa potekajo tudi projekti Nacionalna raziskava branosti (NRB), Revidiranje prodanih naklad tiskanih medijev (RPN), Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) ter projekt Dobra praksa, sklop dokumentov, ki predstavljajo priporočila najboljše prakse s ciljem vzpostaviti visoke profesionalne standarde.
ŽE 20 LET UVELJAVLJAMO STANDARDE! V letu 2014 slovenska tržno komunikacijska industrija praznuje kar dva zavidljiva jubileja uveljavljanja standardov – 15 let delovanja Slovenske oglaševalske zbornice in 20 let razvijanja in uveljavljanja samoregulative oglaševanja na slovenskem trgu.
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), ki je pričela z delovanjem leta 1999 kot naslednica Slovenskega oglaševalskega združenja, letos praznuje 15. obletnico delovanja kot osrednja, prostovoljna, samostojna, strokovna in nepridobitna zbornica pravnih in fizičnih oseb s področja dejavnosti oglaševanja in komuniciranja, ki se vanjo vključujejo zaradi uresničevanja svojih interesov na področju opravljanja dejavnosti oglaševanja in komuniciranja in zaradi izvajanja javnih pooblastil, ki jih zbornici poveri država.
Prvi Slovenski oglaševalski kodeks je bil sprejet že v začetku oktobra 1994 na festivalu Zlati boben v Portorožu. V okviru Slovenskega oglaševalskega združenja (predhodnik Slovenske oglaševalske zbornice) je pričelo delovati Oglaševalsko razsodišče (poimenovano Častno razsodišče), ki ga je kot prvi predsednik vodil prof.dr. Zlatko Jančič.