Domače novice
Vabljeni na Branding konferenco 04!
Na Branding konferenci v Sarajevu bodo nastopili nekateri od največjih regijskih strokovnjakov znamčenja, tržnega komuniciranja in marketinga. Celoten program konference je posvečen trendom in spremembam trga, razvoju digitalnih medijev in načinom, kako se uspešno znajti na spremenljivem trgu in (p)ostati konkurenčen.
Eden od ciljev konference je predstaviti pomembnost znamčenja v procesu poslovanja in oblikovanja podobe pri potrošnikih in javnosti. Praktične primere in rezultate tržnih strategij na mednarodnih, regionalnih in lokalnih trgih bodo med drugimi predstavili predstavniki uglednih podjetij kot so Nestle, Atlantic grupa, Bimal, Hekel, McDonald's, Kraš, Heineken grupa in številni drugi.
Na konferenco bo med drugimi prišel tudi vrhunski strokovnjak Justus Schneider, CEO Central & Eastern Europe INTERBRAND, svetovne korporacije, ki je spremenila pogled celotnega sveta znamčenja in upravljanja z znamkami.
O psihologiji potrošnikov, primerih implementacije inovativnih komunikacijskih rešitev, pomembnosti real-time trženja, mobilnega oglaševanja, vsebinskega trženja in različne mednarodne zgodbe lokalnih ambasadorjev znamk so samo nekatere od tem, ki jih bodo predstavili predavatelji in regijski strokovnjaki. Zanimivo kreativno delavnico bo vodila Anja Radulović, kreativna direktorica agencije Leo Burnett Srbija.
Obvezen del konference je, kot vsako leto, tudi druženje, letos pa vas vabimo, da doživite malo drugačen Brandland B2B Business networking.
V današnjem svetu hitrih sprememb je potrebno držati korak s svetovnimi trendi, nenehno iskati izvor navdiha in dobrih idej – Branding konferenca ponuja prav to.
Dodatne informacije o Branding konferenci lahko dobite na spletni strani www.branding.ba.