Domače novice
Novi podatki v okviru RPN
Najbolj prodajani in distribuirani tiskani mediji Preglednico podatkov RPN so pristopniki k projektu RPN dopolnili s podatki za 1. četrtletje 2014 za tednike, publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike. Najvišjo prodano naklado med dnevniki beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, sledita mu Nedelo in Družina. Najvišjo distribuirano naklado med prilogami ter hkrati največje povečanje distribuirane naklade beležita Vikend in Pilot, sledi jima Ona. Najvišjo brezplačno distribuirano naklado med brezplačniki sta beležila tednik Žurnal in dnevnik Žurnal24.
Prodana, distribuirana in brezplačna naklada Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah, zajemajo pa povprečno stanje naklad v prvi četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki, brezplačniki, priloge …). Za plačljive tiskane medije je najpomembnejši podatek o prodani nakladi, za priloge podatek o distribuirani nakladi in za brezplačnike podatek o brezplačni / kontrolirani distribuirani nakladi. Revizije v okviru projekta RPN potekajo kontinuirano (vsak pristopnik je revidiran najmanj enkrat letno) in jih v obdobju 2010-14 izvaja Deloitte revizija d.o.o. iz Ljubljane.
Pristopniki k projektu RPN Projekt v celoti financira in z njim v okviru SOZ upravlja enajst pristopnikov, ki želijo s transparentnostjo podatkov o prodanih in drugih nakladah prispevati k urejanju slovenskega medijskega in oglaševalskega trga: Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Mladinska knjiga založba, Prava smer, Založba Rokus Klett in Zavod Vzajemnost. Za pristop k projektu se lahko brez omejitev odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.
Kontaktni osebi: Alenka Mervič, predsednica PS RPN, [email protected] Kristina Bogataj, vodja projekta na SOZ, [email protected]