Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceBarbara Krajnc imenovana v IO WFA

Domače novice

Barbara Krajnc imenovana v IO WFA

4. Apr 2014
Barbara Krajnc, direktorica Slovenske oglaševalske zbornice, je bila imenovana v Izvršni odbor Svetovnega združenja oglaševalcev (angl. World Federation of Advertisers, WFA), katere članica je tudi Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ). Izvršni odbor (IO), najvišji organ odločanja pri WFA, ki določa in izvaja strategijo Svetovnega združenja oglaševalcev, bo vodil Martin Riley, predsednik WFA in izvršni direktor Pernod Ricard.

V IO WFA so bili imenovani direktorji in vodje trženja ter javnih zadev (Public Affairs), kar odraža dvojno misijo WFA: pomagati tržnikom do večje učinkovitosti in uspešnosti pri uporabi razpoložljivih sredstev za tržno komuniciranje ter pomagati lastnikom tržnih znamk zaščititi in zagotoviti dovoljenje za nadaljnje delovanje s pomočjo zastopanja interesov in skrbi za učinkovito samoregulacijo. V IO WFA so vključeni tudi posamezni predstavniki nacionalnih združenj za oglaševanje in vidnejši predstavniki oglaševalcev.

V Izvršni odbor WFA so bili novo imenovani:

  • Martin Riley, predsednik WFA in izvršni direktor, Pernod Ricard;
  • Matthias Berninger, podpredsednik WFA in podpredsednik za javne zadeve, Mars;
  • Mike Hughes, glavni blagajnik WFA in generalni direktor, Združenje britanskih oglaševalcev (ISBA);
  • Loïc Armand, regijski podpredsednik za Zahodno Evropo in predsednik, L’Oréal France;
  • Idorenyen Enang, regijski podpredsednik za Afriko, izvršni direktor za Centralno in Vzhodno Afriko, L’Oréal;
  • Javier Medrano, regijski podpredsednik za Latinsko Ameriko, starejši podpredsednik za trženje, Grupo Bimbo.

Regijski podpredsedniki zasedajo kritično vlogo regijskih ambasadorjev WFA, saj tesno delujejo s člani nacionalnih združenj in korporacij ter predstavljajo regijo na globalni ravni. Vsi zgoraj imenovani člani IO WFA bodo funkcijo opravljali za mandatno obdobje dveh let.

Ostali novi člani IO WFA so:

  • Michael Birkin, vodja marketinga, Acer
  • Pierre-Jean Bozo, generalni direktor, UDA, Francija
  • Mariann Coleman, direktorica globalnega agencijskega upravljanja, Intel Corporation
  • Barbara Krajnc, direktorica Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ)
  • Eleonore Ogrinz, vodja mednarodnega oglašeanja, Red Bull
  • Joris Pollet, direktor vladnih odnosov in javnih zadev za Vzhod, Bližnji Vzhod, Afriko in Azijo, P&G
  • Roel de Vries, podpredsednik, Nissan Motor Co. Ltd.
  • Wouter Vermeulen, direktor javnih zadev in komunikacij, EU, Coca-Cola
  • David Wheldon, izvršni direktor tržnih znamk, ugleda in trženja, Barclays<7li>

Izvršni odbor se sestaja vsake tri mesece, kjer odloča o prednostih WFA ter usmerja strategijo organizacije. Celoten seznam članov IO WFA je dostopen na: http://www.wfanet.org/en/executive

»Veseli nas, da se je toliko starejših tržnikov in vodij javnih zadev odločilo posvetiti svoj čas delovanju v Izvršnem odboru, kjer bodo poskrbeli, da bo WFA uspešno izvajala aktivnosti na podlagi prioritetnih potreb lastnikov znamk. To vidim kot znamenje, da se naše delo jemlje zelo resno in da se ljudje z zelo zahtevnimi službenimi obveznostmi odločijo sprejeti to odgovornost, kljub svojim vsakodnevnim zadolžitvam. Enaka zahvala gre tudi odhajajočim članom dosedanjega Izvršnega odbora in regijskim podpredsednikom za njihov čas in trud, ki so ga vložili v organizacijo«, je povedal Stephan Loerke, izvršni direktor WFA.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!