Domače novice
Oglaševalec leta 2013 je družba Si.mobil
Povzetek utemeljitve
Si.mobil je tudi v letu 2013 deloval inovativno, hrabro, presenetljivo, odločno in brezkompromisno, ko gre za kakovost, preudarno in predano, s pravo mero razuma in srca. Ključno zavedanje pomena kulture in korporativnih vrednot pomeni izjemno osnovo, da lahko zaposleni razvijajo svoje potenciale. Pomeni zaupanje ključnim kadrom, da imajo možnost in odgovornost odločanja. Pomeni zavedanje pomena razvoja, inovativnosti in kreativnosti. Pomeni udejanjanje odločitve za trajnostni razvoj preko filozofije Re.misli.
Si.mobil je podjetje, ki se zaveda pomena vrednosti blagovne znamke in vseh tržnokomunikacijskih aktivnosti, ki le-to gradijo.V letu 2013 so ponovno izjemno uspešno nagovarjali svoje ciljno občinstvo. Ortovce na vedno nov in presenetljiv način, z lansiranjem različnih mobilnih aplikacij, pozivu k solidarnosti na Žuru z razlogom, aktivnim nagovarjanjem Živi po svoje v najrazličnejših pojavnostih. Ostale posamezne uporabnike z emocionalnim izpostavljanjem obče človeških vrednot, poslovne uporabnike s celovito ponudbo.
Si.mobil je v letu 2013 za svojo izrazito trženjsko usmeritev in odličnost v komunikacijah prejel številne strokovne nagrade, številni zaposleni in celotno podjetje pa so dejavno prispevali k razvoju oglaševalske stroke na številnih predavanjih, strokovnih srečanjih in dogodkih.
Izhodišča in potek izbora Izbor Oglaševalca leta za leto 2013 je potekal v dveh krogih. V prvem krogu so lahko sodelovali vsi člani SOZ, vsak je imel en glas. Pri predlaganju kandidatov v prvem krogu so člani SOZ upoštevali izhodišča, kot jih opredeljuje način izbora, in sicer: »Oglaševalec leta 2013 je tisto podjetje, ki je v preteklem koledarskem letu izstopalo predvsem z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa na trgu ter tako na svojevrsten način zaznamovalo leto 2013 v komunikacijskem smislu.«
Upoštevani so bili kriteriji, kot so kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti, inovativnost pri doseganju ciljnih skupin in uporabi medijev, osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v koledarskem letu 2013, strokovni prispevek k razvoju oglaševalske stroke in upoštevanje strokovnih samoregulativnih standardov (Slovenski oglaševalski kodeks, dokumenti Dobre prakse).
V zaključnem krogu so se za nagrado potegovali 4 nominiranci Na podlagi nominacij v prvem krogu, so se v drugi, zaključni krog uvrstili naslednji nominiranci (po abecednem vrstnem redu): Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Si.mobil, Spar Slovenija in in Telekom Slovenije.
Prejemnika nagrade je tudi letos izbrala komisija Zmagovalca je v drugem krogu izbrala osemčlanska komisija, v kateri so sodelovali predsednica Upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, Špela Levičnik Oblak, predsednik Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalcev, Enzo Smrekar, dva predstavnika Slovenskega združenja oglaševalcev, Mojca Avšič in Gregor Draksler, predsednica Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij, Ana Ivandič, predsednik Slovenskega združenja medijev, Tomaž Drozg, predsednik Oglaševalskega razsodišča, Roman Berčon in predstavnica Društva za marketing Slovenije, Aleksandra Brank. Komisija je odločala na podlagi utemeljitev kandidatur, ki so jih pripravili nominiranci, pri tem pa je upoštevala v načinu izbora opredeljena izhodišča in kriterije.
Komisija je svojo odločitev utemeljila - širša utemeljitev Vpletenost, inovativnost, konsistentnost in relevantnost so ključne usmeritve pri doseganju ciljnih skupin. Pri Si.mobilu svoje komunikacijske aktivnosti ustvarjajo in vodijo načrtno, nenehno uporabljajo inovativne in izvirne komunikacijske pristope ter z vsako kampanjo preizkušajo in prestopajo meje komunikacijskih konvencij. Vedno opazna in izstopajoča komunikacijska akcija “ORTO dokumentarec” je v povsem nove kontekste postavila filozofijo blagovne znamke Živi po svoje: v formo dokumentarističnega filma, ki gradi na nizanju dejstev, opazovanju, analizi, pospremljena z značilnim glasom komentatorja in ravno zaradi nepričakovane uporabe te forme vzpostavi humoren nagovor občinstvu in ga ponovno preseneti… Kampanja je bila izjemno opažena in je vključila veliko število pripadnikov ciljnega občinstva, ki je sodelovalo tudi v digitalnem okolju.
Vidna in estetsko dovršena je bila tudi korporativna kampanja ob koncu leta, ki je z nenavadnim nagovorom za mobilno kategorijo nagovorilo svoje občinstvo: “Resnična topline je človeška bližina. Izklopite svoje mobilne telefone…”.
Inovativne in izvirne pristope pri doseganju ciljnih skupin so na Si.mobilu ponovno potrdili z rojstvom “SIMPL KIDZ bande”, ki pooseblja komunikacijo predplačniških paketov, namenjenih doraščajočim in njihovim staršem. Simpatični Lili, Franci in dr. Danger v seriji preprostih in domiselnih oglasov z duhovitimi poudarki zabavajo ciljno občinstvo in mu hkrati na izjemno učinkovit način posredujejo željena sporočila. Pri tem je potrebno poudariti, da ne gre le za prodajna sporočila, temveč sporočila, ki podpirajo odgovorno uporabo mobilnih telefonov pri mladostnikih in hkrati staršem ponujajo pomoč pri množici vprašanj z zvezi z mobilnimi telefoni in doraščajočo mladino.
Na poslovnem segmentu je Si.mobil v preteklem letu nadaljeval z začrtano komunikacijsko potjo preteklih let in se pozicioniral kot tisto podjetje, ki razume posel in ga pomaga ustvarjati. Z inovativnimi poslovnimi rešitvami, ki poenostavljajo poslovanje mikro, majhnih in srednjih podjetij ter jim hkrati zmanjšujejo stroške, se je trdno zasidral v poslovnem svetu. K temu je pomembno prispevala tudi usklajena, ciljno usmerjena komunikacijska platforma, ki je jasno izpostavljala prednosti Si.mobilove ponudbe in hkrati izražala ideje ter vrednote, ki so skupne uspešnim podjetnikom.
V letu 2013 je Si.mobil aktivno nagovarjal - tako po demografiji kot po življenjskem stilu – več popolnoma različnih ciljnih skupin. Pri vseh ciljnih skupinah so sledili zavezi po inovativni, jasni in transparentni komunikacij.
Pri najmlajših so poleg lansiranja produkta, ustvarili komunikacijsko platformo, ki ciljne skupine ne nagovarja, temveč se z njo pogovarja. Najmlajšim so mobilno telefonijo predstavili skozi igriv in še vedno edukativen pristop, ki je otrokom razumljiv. Tako so jim želeli olajšati vstop v svet mobilne telefoniji. Obenem je komunikacija potekala tudi z njihovimi starši, njim so izpostavljali varnosti in nadzor nad uporabo mobilne telefonije, ki je bil na našem trgu novost. V letu 2013 je Si.mobil presegel samo kategorijo telekomunikacij, in sicer s ponudbo priročnih predmetov, ki najbolje predstavljajo družino SIMPL KIDZ: otroški dežnik, prikupne nogavičke, zimsko kapo, bidon, nalepke Piši-briši…ORTO na slovenskem trgu ostaja referenca za inovativen doseg ciljne skupine. Skozi sporočila sama (kar dokazuje tri leta zapored z osvojeno nagrado Znamka leta), kot tudi z izborom kanalov, ki jih vsako leto iščejo, prilagajajo ali ustvarjajo. Orto je sinonim za integrirano uporabo kanalov, spretno povezuje off & online medije glede na cilje, ki si ji vsakokrat zastavi v komunikaciji. ORTO sporočila vedno povezuje s temami, ki so za ciljno skupino relevantni. Primer tega je projekt Mladi za mlade, ki je pod okriljem Žura z Razlogom detektiral tematiko, ki je v tem trenutku najbolj pereča za ciljno skupino in prek donacij financiral projekt, s pomočjo katerega so se že zaposlili prvi mladi. V letu 2013 je Orto omogočil svojim ortovcem dobesedno nekaj več: v dogovoru z blagovnimi znamkami in trgovinami Sportina, Tomas Sport, Elan, superge.si, potovanja.com, mimovrste.si, proof je ponudil izjemne popuste na izbrane artikle, ki so mladim blizu.
Na področju poslovne ponudbe Si.mobil orje ledino z vzpostavitvijo prve spletne tržnice. Tam lahko končni uporabniki kupujejo storitve v oblaku, ali pa dajejo svoje storitve naprodaj. Tako ni samo celostni ponudnik komunikacijskih rešitev za poslovne uporabnike, ampak jim v istem hipu sam posel tudi omogoča.
Iskrena skrb za uporabnika se kaže ne le v lansiranju produktov, ki so prilagojeni njihovim potrebam, ampak tudi v sodelovanju na projektih, s katerimi jim omogočamo širitev znanja. Tak primer je povezovanje Si.mobila s projektom Simbioza.
Si.mobil je v letu 2013 za svojo konsistentno, kreativno in inovativno trženjsko usmerjenost in delovanje prejel številne strokovne nagrade in tako prejel tudi potrditev strokovnih žirij, da razume, dela in živi pomen vrednosti blagovne znamke in vseh tržnokomunikacijskih aktivnosti, ki le-to gradijo.
Hkrati je Si.mobil v lanskem letu izjemno dejavno prispeval k razvoju oglaševalske stroke z aktivnim delovanjem v zbornici in njenih projektih, njeni zaposleni so kot predavatelji delili svoja znanja in izkušnje na številnih predavanjih, strokovnih srečanjih in dogodkih.
Pretekli prejemniki nagrade Oglaševalec leta V preteklih letih so nagrado osvojila podjetja (našteta po abecednem vrstnem redu): Amis, Belinka, Delo, Engrotuš, Krka, Ljubljanske mlekarne, Mercator, Mobitel (za leta 1996, 2002, 2003, 2006 in 2010), Petrol, Pivovarna Laško, Proconi, Revoz, Si.mobil (za leti 2005 in 2008), Športna loterija Slovenije in Zavarovalnica Triglav.