Domače novice
DOBRO JUTRO, OGLAŠEVALCI! “Iz prakse in za prakso tržnega komuniciranja in oglaševanja”
Tradicionalno strokovno srečanje tokrat organizira Slovenska oglaševalska zbornica v sodelovanju s Tržnim inšpektoratom Republike Slovenije in Olimpijskim komitejem Slovenije.
V uvodnem delu nam bo ga. Andrejka Grlić, univ.dipl.pravnica, glavna tržna inšpektorica, TIRS, predstavila glavne ugotovitve TIRS pri nadzoru predpisov s področja tržnega komuniciranja in oglaševanja ter prisotne povabila k debati o konkretnih problemih, s katerimi se srečujejo pri svojem delu.
Pred nami pa je velik športni dogodek, Zimske olimpijske igre Soči 2014, ki bo zagotovo zanimiv za oglaševalce in njihove tržnokomunikacijske aktivnosti, za katere pa veljajo določene pravice uporabe olimpijskih simbolov in pravila oglaševanja. Z nami bodo dr. Tone Jagodic, generalni sekretar OKS, ki bo predstavil olimpijski marketing in olimpijske blagovne znamke, mag. Taja Škorc, vodja projektov, Marketing OKS, ki bo spregovorila o zaščiti olimpijski simbolov in pravilih oglaševanja v povezavi z olimpijskim gibanjem. V nadaljevanju se bosta gostom okrogle mize pridružila še Blaž Bolcar, odvetnik, specializant za športno pravo ter partner družbe Sportelement, d.o.o., in Jernej Smisl, vodja korporativnega marketinga in odnosov z javnostmi pri Skupini Laško.
Olimpijske igre predstavljajo največji športni spektakel in sanje vsakega vrhunskega športnika. Simbol olimpijskih iger predstavljajo olimpijski krogi, eden najbolj cenjenih in prepoznanih simbolov na svetu. Po raziskavi MOK olimpijski znak prepozna 96% populacije v 16-ih državah, kjer MOK izvaja raziskavo, medtem ko v Sloveniji ob prikazu olimpijskih krogov 90,7% populacije pravilno navede njihov pomen. Olimpijski krogi, kot najbolj prepoznana in spoštovana blagovna znamka na svetu, služijo kot ambasador olimpijskega gibanja po vsem svetu ter prinašajo pozitivne vrednote športa, ugled in spoštovanje. Mednarodni olimpijski komite olimpijske simbole kot blagovne znamke zaščiti po celem svetu. Mednje poleg olimpijskih krogov uvrščamo tudi: olimpijsko zastavo, plamenico, ogenj in druge olimpijske simbole, vključno z besedo olimpijski in olimpijske igre. Poleg olimpijskih simbolov pa so zaščiteni tudi simboli olimpijskih iger (besedne zveze, maskote, piktogrami, ipd). Pravico do uporabe imajo izključno olimpijski sponzorji. Vsaka nezakonita in neupravičena uporaba olimpijskih simbolov pomeni zmanjševanje sponzorske ekskluzivnosti,zato Mednarodni olimpijski komite in Olimpijski komite Slovenije izvajata številne ukrepe proti t.i. trženju iz zasede.
Vabimo vas, da nam morebitna vprašanja posredujete vnaprej na [email protected], da jih bomo lahko še pred dogodkom posredovali gostom.
Prijavnine za člane SOZ ni! Prosimo, da prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] ali po telefonu 01 439 60 50 (Marjeta Šuper) do vključno ponedeljka, 16. decembra 2013. Dobrodošli so tudi vaši sodelavci, prosimo pa, da sporočite imena vseh, ki bi si želeli dogodka udeležiti.