Domače novice
23. Slovenski oglaševalski festival o novih razmerah in novih razmerjih
Spremembe so gonilo posla, v tem spremenjenem okolju pa smo vse bolj povezani ter vse bolj medsebojno odvisni. »Poslovni in komunikacijski uspehi so rezultat pravih razmerij - torej pravega razmerja med blagovnimi znamkami in potrošniki, med tveganjem in previdnostjo, med razumom in čustvi, med uporabo tehnologij in izvirno ustvarjalnostjo … Na 23. SOF-u si bomo zato postavljali vprašanja o tem, kakšen odnos imajo blagovne znamke in potrošniki, kakšno je razmerje med ustvarjalnostjo in učinkovitostjo, kako sestavljamo učinkovite komunikacijske time, ali je za uspeh odločilna uporaba tehnologije, ali ima še vedno večji učinek dobra zgodba,« napoveduje Barbara Modic, predsednica 23. SOF-a in direktorica Pristop Media.
V kongresnem delu 23. SOF-a bodo nastopili številni domači in tuji predavatelji, ki bodo prav gotovo pritegnili pozornost širše strokovne javnosti. Tako bodo na velikem odru nastopili govorci, kot so: Robert Lešnik, vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil, Mercedes-Benz, dr. Christoph Engl, direktor Brand:Trust in strokovnjak s področja znamčenja in destinacijskega marketinga, Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacij za Srednjo in Vzhodno Evropo pri Coca Coli, Lazar Đamić, direktor strateškega načrtovanja pri Kitcatt Nohr Digitas, in dr. Ian Sutherland, namestnik dekana za raziskave in direktor doktorskega študija na IEDC- Poslovni šoli Bled.
Več na http://www.sof.si