Domače novice
Izšel nov dokument v zbirki Dobra praksa
Zadnji dokument v zbirki je posvečen predstavitvi in razumevanju celotnega procesa, ki podjetja oz. oglaševalce vodi pri pripravi učinkovite tržne komunikacije. Namen dokumenta je predstaviti celoviti proces oblikovanja strategije blagovne znamke in prikazati, kje in na kakšen način se vključi v ta proces tržno komuniciranje. Na dogodku so avtorji dokumenta predstavili povzetek njegove vsebine, se osredotočili na to kakšno vlogo pri oblikovanju strategije blagovne znamke ima naročnik in kakšno agencija in na koncu skozi primere izbranih podjetij The Coca-Cola Company, Nikon, UniCredit Banka Slovenija in Argeta, Atlantic Grupa / Droga Kolinska, predstavili »dobro prakso«.
Mag. Aleksandra Kregar Brus, direktorica Centralnega marketinga, Atlantic Grupa / Droga Kolinska, je predstavila dokument in njegove ključne napotke in zaključke. Primerov dobre prakse pa so v nadaljevanju predstavili:
Clemens Brugger, vodja marketinga Hrvaška, BIH, Slovenija, The Coca-Cola Company, tudi so-avtor dokumenta, »Odpri za srečo!«, The Coca-Cola Company;
Petra Hvala, strateška medijska načrtovalka, Grey Ljubljana, »Jaz sem Nikon 1«, Nikon;
Kristina Sket, vodja tržnega komuniciranja, UniCredit Banka Slovenija, tudi so-avtorica dokumenta, »Mobilna banka Go!«;
Aleksandra Kregar Brus, »Vsak lahko je kot kralj.«, Argeta, Atlantic Grupa / Droga Kolinska.
Projekt Dobra praksa je sklop dokumentov, priporočil najboljše prakse priznanih strokovnjakov, katerih cilj je vzpostavljanje visokih profesionalnih standardov in so dobrodošla pomoč pri vsakdanjem delu. Namen projekta Dobra praksa je vzpostavitev enotnih profesionalnih standardov za čim boljše delovanje in medsebojno razumevanje na vseh ravneh oglaševalskega trikotnika (oglaševalci, oglaševalske agencije in mediji). Cilj projekta je, da se bo razvijal kontinuirano in dopolnjeval z novimi dokumenti.
Dobra praksa trenutno obsega osem dokumentov: Izvedba natečajev za izbor agencije, Oglaševalski brif, Struktura in vrednotenje agencijskih storitev, Vrednotenje uspešnosti in učinkovitosti komuniciranja, Avtorska pravica v oglaševanju, Presojanje idejnih konceptov in rešitev, Raziskave v tržnem komuniciranju in Od poslovne strategije do uspešnega tržnega komuniciranja. Vsi dokumenti so javno dostopni tukaj.
Dodatne informacije na [email protected].