Domače novice
Prva generacija prejemnikov EAC certifikata
Barbara Krajnc, direktorica SOZ, Boštjan Prijanovič, predsednik Slovenskega združenja oglaševalskih agencij (SZOA) in Milena Štular, predsednica Upravnega odbora SOZ so dvanajstim uspešnim predstavnikom slovenskih agencij čestitali ob uspešno opravljenem zaključnem izpitu EAC, ki je potekal 19. aprila letos. Certifikat EAC so prejeli: Nina Šiler, Andrija Šulić, Jana Kozoglav, Maja Birsa Jerman in Urška Nučič (Futura DDB), Matej Musulin, Tea Gobec in Urška Ogrinc (Innovatif), Suna Bizjak (Maga), Aleš Kepic (Strobl + Strobl GMBH & CO.KG, Ljubljana) ter Polona Učakar in Anja Arhar (Valicon).
Podelitev certifikatov je Boštjan Prijanovič, predsednik SZOA in direktor agencije Saatchi & Saatchi Slovenija, pospremil z besedami: "V konkurenčnem okolju oglaševanja lahko uspejo le posamezniki, ki so se pripravljeni celo življenje učiti in nadgrajevati svoje znanje. Certifikat EAC je dokaz osvojenih osnovnih znanj iz širšega področja dela v oglaševalski agenciji, poleg tega pa omogoča mladim, da kariero razvijajo na področju celotne EU. V prihodnje upam, da se bo izobraževanja in izpita udeležilo še več mladih in da bodo agencije podpirale njihovo željo po znanju. Letošnji generaciji pa gredo moje čestitke za nadpovprečno uspešne rezultate"
Opravljanje izpita EAC je bila prva priložnost, da mladi strokovnjaki iz agencij s celotne Evrope, ki imajo za seboj vsaj dve leti izkušenj v panogi, prejmejo certifikat EAC; novo osnovno kvalifikacijo namenjeno članom EACA. Kandidati so opravili 25-30 urni spletni učni program, zaključili pa so ga s triurnim pisnim izpitom, ki je potekal sočasno v 25-ih državah Evrope in Bližnjega vzhoda. Certifikat nudi prvo dosledno, vse-evropsko kvalifikacijo zasnovano z namenom, da mlademu osebju v agencijah poda temeljito razumevanje oglaševalske industrije in njenih procesov, celovit pregled poteka tržne komunikacije ter izkušnje, ki pripomorejo h kar najbolj učinkovitemu delu v stroki. Jedro novega certifikata sloni na že preizkušenem modelu osnovnega certifikata angleškega inštituta oglaševanja (Institute of Practitioners in Advertising, IPA), tematska sestava pa je namenjena evropskemu občinstvu ob pomoči programa EU Leonardo. Učni del programa je brezplačen, stroški izpita pa znašajo 220 EUR na osebo.
Spletni program obsega 6 smeri oz. modulov: oglaševanje in komunikacija v kontekstu, razumevanje posla strank, oglaševalski, kreativni in medijski brif, razvoj kreativnega procesa, razumevanje medijskih kanalov ter praktična implementacija oglaševalskih idej. Program sestavlja kombinacija videa, e-knjig, spletnih učnih vsebin, nalog, vprašalnikov in skupinskih diskusij, ki zagotavljajo raznolikost in študentom omogočajo, da vzdržujejo visok nivo motivacije.
Po besedah Dominica Lylea, generalnega direktorja združenja EACA, so bili rezultati prvega ocenjevanja zelo dobri: "Desetina mladih profesionalcev je program opravila z odliko, na izpitu pa je bila uspešna več kot polovica kandidatov. Novi generaciji čestitam za takšen uspeh, prepričan pa sem, da jim bo pridobljeno znanje izdatno pomagalo pri kakovostnem delu v oglaševalski stroki. Povratne informacije, ki smo jih pridobili v 2012, so bile pozitivne narave, vsebovale pa so tudi kar nekaj koristnih napotkov, ki nam bodo pomagali optimizirati učni proces. Med pripravo sledečega programa smo predloge študentov z veseljem upoštevali."
Druga generacija mladih EAC strokovnjakov bo vabljena k sodelovanju in prijavi s prvim oktobrom 2012, izpit pa bo potekal 25. februarja 2013.
Podrobne informacije o izpitu EAC so na voljo na www.eaca.be/certificate.