Domače novice
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Žare Kerin
»Prva je misel. Šele potem črta, barva, format, material … dokler misel ni jasna, design ni berljiv. Oblikovanje je prevajanje misli v oblike. Pri meni se vse začne in konča s čitljivostjo oblik.« Tako se predstavlja letošnji prejemnik nagrade oglaševalske osebnosti, Žare Kerin. Še več, tako ne samo ustvarja, pač pa dejansko živi ustvarjanje že vrsto let.
Rojen v istem letu kot Bono, Ayrton Senna in Diego Maradona, virtuozi vsak na svojem področju, ki so izjemno zaznamovali čas in prostor. In z njimi seveda tudi Žare Kerin.
Žare Kerin je v Ljubljani končal šolo za oblikovanje in se leta 1984 odpravil v Švico, kjer se je strokovno izpopolnjeval v Studiu 6 ims v Lozani (Lausanne). Po vrnitvi domov je do leta 1990 deloval kot grafični oblikovalec v Globtourju, temu pa je sledilo dobro desetletje vodenja agencije Kompas Design kot njen kreativni direktor.
Zadnjih 11 let kot samostojni oblikovalec in kreativni direktor ustvarja v agenciji Futura DDB iz Ljubljane. Hkrati je član uprave Fundacije Brumen in D&AD London.
Žare Kerin s svojimi deli ni poznan le v Sloveniji, ampak tudi v tujini. Njegova dela so bila razstavljena na več razstavah in objavljena v številnih tujih strokovnih publikacijah in knjigah: Art Direction Book company, Creative Review, European Strategies, Pia Book Japan, Print Design, Print Magazine, Creativity, Epica Book, New York Festival, d&ad, The Big Book of logos 5. In končno, za svoja dela je prejel že več kot 200 mednarodnih in domačih nagrad ter priznanj: Cresta, Red Dot, Cannes Festival, d&ad, NY Festival, Creativity Annual, Epica, Golden Drum, European Design Annual, Graphic Biennal Brno, Brumnovo priznanje, SOF, Zlati MM …
Še vedno nepozabna je zanj njegova in slovenska prva mednarodna nagrada – Cresta za Nepotiskan koledar, do danes pa je iskreno vesel vsakega priznanja.
Vsakega od nas so se vsaj enkrat dotaknili njegovi logotipi, celostne grafične podobe, embalaže, oglasi, knjige, koledarji, letna poročila, revije in informacijska grafika. Preprostost, a hkrati izjemna estetika, sporočilnost in prefinjenost so tisto, kar odlikuje številna njegova dela. Kuharske knjige, kot npr. tiste za restavraciji Cubo ali JB, nešteti koledarji, nekateri med njimi že kar kultni, premnoge embalaže za Radensko, Belinko, Krko, Mercator, Ljubljanske mlekarne, Barcaffe in druge, ter seveda številni logotipi in oglasi. Prav skozi njegove embalaže smo z njim povezani bolj, kot si mislimo.
V prostem času ljubitelj nogometa in Formule 1, poznavalec vin in vrhunske kulinarike, je Žare predvsem človek, ki spoštuje vse lepo, ceni vse, kar je narejeno s konceptom in pametjo. Žare Kerin je izjemen ustvarjalec, pa tudi učitelj in mentor, po komur se je enostavno treba zgledovati. Morda nekoliko preskromen zaradi doseženih uspehov in priznanj, ali pa ravno zaradi te lastnosti, ga cenijo tako sodelavci kot naročniki ter vsi ostali, ki so ali še ustvarjajo z njim.
Za svoj izjemen in dragocen prispevek k razvoju slovenske kreativnosti in oglaševalske stroke prejme Žare Kerin stanovsko nagrado Oglaševalska osebnost.