Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceOglaševalec leta 2011 je družba Amis

Domače novice

Oglaševalec leta 2011 je družba Amis

29. Mar 2012
Zmagovalka izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2011, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je Amis, družba za telekomunikacije, d.o.o.. Nagrado bo v petek, 30. marca 2012, na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 21. SOF-a podelila predsednica Slovenskega združenja oglaševalcev in hkrati predsednica Upravnega odbora SOZ, gospa Milena Štular.

V preteklih letih so nagrado osvojila podjetja Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, Mercator, Mobitel (za leta 1996, 2002, 2003, 2006 in 2010), Proconi (blagovna znaka Pogrej in pojej), Si.mobil (za leti 2005 in 2008), Engrotuš, in Ljubljanske mlekarne.

Izhodišča in potek izbora

Izbor Oglaševalca leta za leto 2011 je potekal v treh krogih. V prvih dveh krogih so lahko sodelovali vsi člani SOZ, vsak je imel en glas. Pri predlaganju kandidatov v prvem krogu in pri glasovanju v drugem krogu izbora so člani SOZ upoštevali izhodišča, kot jih opredeljuje način izbora, in sicer: »Oglaševalec leta 2011 je tisto podjetje, ki je v preteklem letu izstopalo predvsem z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa na trgu ter tako na svojevrsten način zaznamovalo leto 2011 v komunikacijskem smislu.«

Upoštevani so bili kriteriji, kot so inovativnost pri doseganju ciljnih skupin in uporabi medijev, kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti, vključno s številom nagrad ter upoštevanju strokovnih samoregulativnih standardov (Slovenski oglaševalski kodeks, dokumenti Dobre prakse).

V zaključnem krogu se je za nagrado potegovalo 7 nominirancev

Na podlagi v drugem krogu prejetih glasov in možnosti za dodatno nominacijo Upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, so se v tretji, zaključni krog uvrstili naslednji nominiranci /po abecednem vrstnem redu/: Amis družba za telekomunikacije, d.o.o., Mlekarna Celeia, d.o.o., Poslovni sistem Mercator, d.d., Si.mobil, d.d., Spar Slovenije, d.o.o., Telekom Slovenije, d.d. in Zavarovalnica Triglav, d.d.

Prejemnika nagrade je tudi letos izbrala komisija

Zmagovalca je v tretjem krogu izbrala sedemčlanska komisija, v kateri so sodelovali predsednica Upravnega odbora SOZ Milena Štular, dva predstavnika Slovenskega združenja oglaševalcev, Slavko Ficko in Kristina Sket, predsednik Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Boštjan Prijanovič, predsednik Slovenskega združenja medijev Tomaž Drozg, predsednica Oglaševalskega razsodišča Janja Božič Marolt in predsednica Društva za marketing Slovenije Maja Makovec Brenčič. Komisija je odločala na podlagi utemeljitev kandidatur, ki so jih pripravili nominiranci, pri tem pa je upoštevala v načinu izbora opredeljena izhodišča in kriterije.

Komisija je svojo odločitev utemeljila:

Amis, družba za telekomunikacije, je leto 2011 v pravem pomenu besede zaznamovala s svojo izvirnostjo in inovativnostjo pri zasnovi in izvedbi tržnokomunikacijskih aktivnosti, tako za krovno, korporativno znamko, kot za produkte oz. storitve, ki jih trži. Hkrati je Amis uspešno vzpostavljal in razvijal dialog, dvosmerno komunikacijo, ki je vedno predvidela tudi vključevanje uporabnikov.

Amisove vrednote blagovne znamke so enostavnost, zanesljivost, zaupanje, učinkovitost in ustvarjanje dodane vrednosti. In vse naštete vrednote je Amis konsistentno in celostno sporočal svojim uporabnikom oz. naročnikom. Zato blagovna znamka Amis zbuja zaupanje in krepi pripadnost, beleži najvišji delež zvestih naročnikov med vsemi ponudniki, uporabniki storitev svoje zadovoljstvo izražajo tudi tako, da Amis v veliki meri priporočajo svojim prijateljem in znancem.

Amisovo stališče, ki pravi, da »Uspeh ni samoumeven, ko si prvi, se moraš še toliko bolj potruditi, da to tudi ostaneš.« je bilo osrednje sporočilo v kampanji za gradnjo blagovne znamke v športu. Spomnimo se emocionalno nabitega in estetsko dovršenega TV oglasa z Dejanom Zavcem, ambasadorjem blagovne znamke Amis, ki skozi njegovo razmišljanje o naslovu šampiona podajal tudi Amisovo stališče.

Amisovi obstoječi in potencialni uporabniki so bili prisotni dobesedno v vseh merjenih ciljnih skupinah. Prav zato je Amis zelo natančno ciljno segmentiral svojo ponudbo, ki so jo kreativna agencija in medijski načrtovalci nadgradili še s spretno in natančno ciljano komunikacijo. Pogoj za uspešno trženje in razvoj telekomunikacij je natančno poznavanje najrazličnejših življenjskih stilov, vseh starostnih skupin in različnih družbenih slojev. Zato je Amis vsako ciljno skupino najprej natančno opredelil in ji šele nato (v njej lastnem jeziku) ponudil ustrezno sporočilo.

Amisove akcije so v stilih in načinih nagovorov poliglot. Vseskozi se namreč zaveda, da so intimni (vizualni in verbalni) jeziki različnih skupin različni. Tako je leto 2011 še posebej zaznamovala prva slovenska interaktivna spletna nanizanka Peter 13, ki je bila z mladostniškim humorjem in interaktivnimi vsebinami glavni magnet za spletne uporabnike, v kateri so gledalci aktivno sodelovali in sooblikovali zgodbo spletne nanizanke. Lahko celo rečemo, da so se uporabniki iz ciljne javnosti oz. skupine prelevili v »ciljne urednike« (from target audience to target editors). Druga pa je bila že omenjena korporativna oglaševalska akcija s šampionom Dejanom Zavcem, poleg tega pa še akcije »Akcija 3 za 1«, novoletna akcija, »Pripelji prijatelja«, »Trojka in optika« ter »Akcija TV 3.0«.

V tržno-komunikacijskih akcijah je Amis spretno prepletal uporabo klasičnih in inovativnih komunikacijskih orodij. Med klasičnimi orodji so bili v ospredju TV oglasi, podprti z oglaševanjem na prostem, radijskimi oglasi, ki jim je tiskano in spletno oglaševanje z rednim napotkom na internetno stran dodajalo nujno potrebno pojasnjevalno razsežnost.

Med svež marketinški pristop je Amis veliko pozornost namenjal digitalnim komunikacijam, saj so interaktivne vsebine glavni magnet za sodobnega potrošnika. Zato so tudi Amisove razvojne usmeritve naravnane na številne novosti, ki bodo prinašale naročnikom oziroma uporabnikom dostop do razvedrilnih vsebin ne glede na to, kje bo.

Družba Amis, že dobro desetletje uspešno združuje svoje ambiciozne poslovne načrte in zadovoljstvo uporabnikov svojih omrežij. Kot tržna znamka zbuja zaupanje in krepi pripadnost zaradi celostne obravnave uporabnikov. Ne ponuja namreč le cenovno ugodnih nakupov, temveč skrbi tudi za razvoj vedno novih storitev, izobraževanje in svetovanje svojim uporabnikom. Sledi torej premišljeni tržnokomunikacijski strategiji, ki ne reagira zgolj na hipne situacije na trgu, temveč si zastavlja in upošteva dolgoročne cilje. Družba Amis je v letu 2011 z raznolikostjo medijskih sredstev in stilom komunikacije sledila svoji dolgoročni strategiji, pri čemer je krojila sodobne trende.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!