Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceSOF-ova predigra: uspešen uvod v letošnji festival

Domače novice

SOF-ova predigra: uspešen uvod v letošnji festival

8. Mar 2012
Z okroglo mizo z naslovom Ko znamka govori ... ji potrošniki še prisluhnejo? smo v sredo, 7. marca 2012, v sodelovanju z revijo Marketing Magazin najavili osrednjo temo letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala: dialog.

Debato, ki jo je vodil Leon Magdalenc (Nastop Plus) so soustvarjali Roni Kordiš (had.si), bloger, Andrej Karoli, radijski voditelj, glasbeni urednik (Val 202), Tina Tomažič, direktorica marketinga in razvoja (Fructal), in Boštjan Napotnik, kreativni direktor (Futura DDB).

Sogovorci so se strinjali, da je dialog v trženju nujen. Direktorica marketinga in razvoja v Fructalu Tina Tomažič je poudarila, da tempo Fructala diktirajo potrošniki. "Treba jih je poslušati, vprašati in postaviti dialog z njimi. Na to zelo pozitivno gledam," je poudarila.

Sicer se je velik del pogovora osredotočil na spremembe, ki jih je razvoj tehnologije vnesel v komunikacijo med blagovno znamko oz. njenim upravljavcem in potrošnikom. Ena od njih je zagotovo ta, da se je monolog spremenil v dialog. "Potrošnik ima sedaj stik z znamko. Ne le, da mi poslušamo, ampak tudi znamka posluša nas," je poudaril eden vidnejših slovenskih blogerjev Roni Kordiš.

Kreativni direktor Future DDB Boštjan Napotnik je opozoril na to, da danes v odnosu med znamkami in potrošniki velja povsem druga dinamika, saj mora znamka spregovoriti veliko pogosteje kot v preteklosti. V zvezi z družabnimi omrežji pa je poudaril še, da bodo morala podjetja dobro premisliti, kje bodo prisotna in za kaj bodo namenila svoje resurse. "Načrtovati bo treba zelo precizno," je poudaril.

Radijski voditelj in glasbeni urednik na Valu 202 Andrej Karoli je izpostavil razliko med tem, ali potrošnik zgolj sliši, ali pa posluša. Slednje je veliko bolj redko, je menil in dodal, da poslušanje na nek način že pomeni pozitiven odziv potrošnika na vsebino.

Vprašanje, ali potrošnik posluša, ko spregovori blagovna znamka, se v realnosti odraža v tržnih deležih, prodanih litrih in kilogramih, pa je dejala Tomažičeva. "Ta dialog se odraža na poslovnih rezultatih," je izpostavila in dodala, da si vsako podjetje želi, da bi potrošniki bolj prisluhnili njegovim blagovnim znamkam.

Uvod v 21. SOF, ki bo med 28. in 30. marcem 2012 potekal v Portorožu, je torej uspel. Vidimo se torej na Obali!

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!