Skip to main content
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)

Domače novice

Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)

24. Feb 2012
Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), so 24. februarja 2012 objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 4. četrtletje in 2. polletje 2011. RPN je skupen projekt 15 založnikov tiskanih medijev, ki s tem projektom zagotavljajo transparentnost in verodostojnost svojih podatkov o prodanih in drugih nakladah tiskanih medijev, ki so revidirane s strani pooblaščene revizijske hiše Deloitte revizija iz Ljubljane. Podatki iz RPN so javno dostopni na http://www.soz.si/projekti/rpn.

Najbolj prodajani tiskani mediji
Preglednico podatkov RPN smo dopolnili s podatki za 4. četrtletje 2011 za tednike, publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike ter s podatki za 2. polletje 2011 za publikacije s periodiko izhajanja višjo od enega tedna. Najvišjo prodano naklado med dnevniki beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, sledita mu Nedelo in Družina. Med štirinajstdnevniki prvo mesto zaseda Bravo, ki ji sledita novinec OK! in Avto magazin. Najvišjo prodano naklado med mesečniki še vedno izkazuje revija Vzajemnost pred Reader's Digestom in Cicidojem. Pri dvomesečnikih tudi tokrat ni spremembe na vrhu, najbolj prodajan je Naš dom, sledi mu Sensa. Najvišjo distribuirano naklado med prilogami izkazuje Vikend, sledita mu Pilot in Ona, najvišjo brezplačno distribuirano naklado med brezplačniki pa beležita tednik Žurnal in dnevnik Žurnal24.

Tokrat so v okviru RPN prvič objavljeni podatki za mesečnik Science Illustrated založnika ČZP Večer ter 14-dnevnik OK! in mesečnika Pošlji recept in Dobra hrana založnika Videotop Color Media.

Prodana, distribuirana in brezplačna naklada
Za oglaševalsko in širšo komunikacijsko stroko so poleg tiskane naklade pomembni predvsem podatki o prodani, distribuirani in brezplačni distribuirani nakladi. Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah, zajemajo pa povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki, brezplačniki, priloge …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Za plačljive tiskane medije je najpomembnejši podatek o prodani nakladi, za priloge podatek o distribuirani nakladi in za brezplačnike podatek o brezplačni / kontrolirani distribuirani nakladi.

Napovedujemo novost: Certifikati RPN
Pri projektu RPN bomo vsakemu posameznemu tiskanemu mediju, ki je vključen v projekt, s prvimi javno objavljenimi podatki o prodanih in drugih nakladah za 2012 izdali certifikat RPN. Dinamika izdajanja certifikatov RPN bo enaka dinamiki objavljanja četrtletnih in polletnih podatkov. Certifikati RPN bodo še dodatno potrdili transparentnost in verodostojnost podatkov, ki jih pristopniki oddajajo, neodvisna revizijska družba Deloitte revizija pa revidira v okviru projekta RPN. Pristopniki RPN so se zavezali, da bodo v kolofone svojih tiskanih medijev pričeli vključevati znak RPN, ki bo potrjeval, da so navedeni podatki o nakladi verodostojni in resnični.

15 založnikov – pristopnikov k projektu RPN
Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Adria Media Ljubljana, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Mladinska knjiga Založba, Novitim, Prava smer, Videotop Color Media, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost in Žurnal media. Za pristop k projektu se lahko brez omejitev odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.

Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN) je skupen projekt večine slovenskih založnikov tiskanih medijev, ki se izvaja pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). Založniki (pristopniki k RPN) s projektom dokazuje svojo zavezo: s transparentnostjo podatkov o prodanih in drugih nakladah prispevati k urejanju slovenskega medijskega in oglaševalskega trga. Podatki RPN so potrjeni in poenoteni s strani neodvisnega revizorja in kot taki popolnoma verodostojni in transparentni podatki o prodani in drugih nakladah posameznega tiskanega medija. So nepogrešljivi za učinkovito medijsko planiranje in, skupaj s podatki NRB, obvezno orodje vsakega medijskega planerja. Podatki RPN so s strani neodvisnega revizorja potrjen in za vse poenoten podatek in zaradi tega osnova za oceno relevantnosti posameznega tiskanega medija. S pomočjo podatkov RPN lahko dodatno ocenimo tudi podatke iz drugih raziskav. Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev so pomemben industrijski standard razvitega oglaševalskega trga in kot tak nepogrešljivo orodje za strokovno in učinkovito medijsko načrtovanje. Revizije v okviru projekta RPN, ki potekajo kontinuirano (vsak pristopnik je revidiran najmanj enkrat letno), v 2010 - 2012 izvaja Deloitte revizija d.o.o. iz Ljubljane.

Več infomacij o projektu RPN najdete na www.soz.si

Kontaktni osebi:
Alenka Mervič, predsednica PS RPN, e-pošta: alenka.mervic@vecer.com
Petra Prelog, vodja projektov, e-pošta: petra.prelog@soz.si, tel.: 01 439 60 57

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!