Domače novice
25. Epica se je zaključila
Na dogodku se je predstavilo osem svetovno priznanih kreativcev in predstavnikov oglaševalskih agencij Pristop, Kempertrautmann, Demner Merlicek & Bergman, Wieden + Kennedy, Fred & Farid, Los&Co in Spillmann/Feiser/Leo Burnet.
Na tekmovanje 25. Epice se je prijavilo tudi 7 slovenskih del; nagrajeno je bilo le delo, ki so ga v oglaševalski agenciji Pristop pripravili za organizacijo Amnesty International. Z oglasom »Zamašek«, ki je bil nagrajen z bronastim odličjem, je organizacija pozivala k aktivnejši udeležbi pri spletnih peticijah in ustavitvi nasilja. Na letošnjo, 25. Epico je bilo prijavljenih 18 odstotkov več del kot lani, kar 3.738 iz 588 podjetij (11 odstotkov več kot lani). V tekmovanju za nagrade je sodelovalo 48 držav.
V imenu SOZ kot soorganizatorja je štiri glavne nagrade Epica D'Or najboljšim prijaviteljem podelila Barbara Krajnc, direktorica SOZ, in sicer: nizozemski oglaševalski agenciji Wieden + Kennedy Amsterdam (tekmovalna skupina film), švicarski agenciji Spilmann/Felser/Leo Burnett (tisk), oglaševalski agenciji Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R iz Velike Britanije (zunanje oglaševanje) in švedski oglaševalski agenciji Jung Von Matt Stockholm (interaktivno oglaševanje).
Vse nagrajence si lahko ogledate tukaj.
Kot vsako leto, bodo tudi letos vsi nagrajenci zbrani v knjigi najboljšega evropskega oglaševanja. Nagrajena dela z nagradami Epica2011 bodo zbrani v knjigi Epica25.