Domače novice
Oglaševalec leta 2010 je družba Mobitel
Zmagovalka izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2010, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je družba Mobitel. Nagrado je na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 20. SOF podelila predsednica Slovenskega združenja oglaševalcev pri SOZ gospa Milena Štular. V preteklih letih so nagrado osvojila podjetja Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, Mercator, Mobitel (za leta 1996, 2002, 2003 in 2006), Proconi (blagovna znaka Pogrej in pojej), Si.mobil (za leti 2005 in 2008), Engrotuš, in Ljubljanske mlekarne.
Zmagovalca je v tretjem krogu izbrala osemčlanska komisija, v kateri so sodelovali predsednik upravnega obora SOZ Pavel Vrabec, trije predstavniki Slovenskega združenja oglaševalcev: predsednica združenja Milena Štular, Clemens Brugger in Marja Feldin, predsednik upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Boštjan Prijanovič, predsednik Slovenskega združenja medijev Tomaž Drozg, predsednica Oglaševalskega razsodišča Janja Božič Marolt in član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije Iztok Sila (po pooblastilu predsednice). Komisija je odločala na podlagi utemeljitev kandidatur, ki so jih pripravili nominiranci, pri tem pa je upoštevala v načinu izbora opredeljena izhodišča.
Komisija je svojo odločitev utemeljila:
Mobitel je kot eden največjih slovenskih oglaševalcev v letu 2010 presegel dosedanje okvire komuniciranja s svojimi uporabniki. Kot nacionalni mobilni operater se je odločil povezati slovenski narod skozi aktualne dogodke, ki so zaznamovali preteklo leto. Ob tem so bile komunikacije relevantne tako za ciljne skupine kot splošno javnost, hkrati pa zasnovane na moderen, vpletajoč način.
Kekčeva akcija »Velik si, kolikor imaš veliko srce«, je na čustveno izjemno močan način »povezala« Slovenijo in prepletla slovenske športne junake z identiteto mobilnega operaterja in navdušenjem ob Svetovnem nogometnem prvenstvu. Pogum, preseganje majhnosti, samozavest in srčnost so z aktualizacijo Kekčeve pesmi in glavnega »junaka« zasenčili in presegli pričakovane okvire številnih »nogometnih« akcij. Akcijo je Mobitel povezal in nadgradil z akcijo za Sečoveljske soline, v kateri so sodelovali številni slovenski vrhunski športniki. Z akcijama Živi na veliko in Itak Džafest za znamko ITAK je nadaljeval Itak komunikacijo in svoje uporabnike ni le nagovarjal ampak tudi vključeval in zagotavljal visoko stopnjo dialoga med mladimi in blagovno znamko. Z akcijo Vroče povezani, ki je nastala s sodelovanjem treh tržnih znamk (Mobitel, Samsung in Mini) je seznanil javnosti s tehnološkimi novostmi in uporabnimi storitvami. Z akcijo Strast za posel, ki nagovarja poslovno javnost, pa je sporočal, da razume posel in strast do njega. Mobitel je z oglaševalskimi akcijami (Kekec, Itak in Soline) izhajal iz novodobnih komunikacijskih platform, ki temeljijo na vpletajočih integriranih komunikacijah. Ponudil je celovito zgodbo, k soustvarjanju katere je povabil najširšo javnost in svoje uporabnike.
Vse komunikacijske aktivnosti Mobitela v celoto povezuje tradicionalno prepoznavna korporativna komunikacija, ki zagotavlja, da se učinek posameznih akcij ne razprši. Pomembna elementa korporativne komunikacije sta družbena odgovornost in zavezanost trajnostnemu razvoju, ki se prvenstveno odražata skozi številna pokroviteljstva, še zlasti s pokroviteljstvom in upravljanjem Sečoveljskih Solin in izdelkov iz soli pod blagovno znamko Solnce.
Mobitel si je tudi v 2010 prizadeval vnašati svežino in novosti pri doseganju svojih ciljnih skupin. Pri tem je uporabljal celoten komunikacijski splet. Identificiral je interese svojih ciljnih skupin ter jim prilagodil tako sporočila kot kanale. Mobitel je v preteklem letu konsistentno dopolnjeval svoje komuniciranje z nastopom na digitalnih in interaktivnih kanalih ( Facebook, lastne spletne video-predstavitve ter novosti, prisotnost na YouTube, korporativni blog za segment naprednejših uporabnikov tehnik.mobitel.si, spletne in mobilne aplikacije). Z dvosmerno komunikacijo in interaktivnostjo povezanima z inovativnimi pristopi in mediji je krepil vpletenost svojih ciljnih javnosti in zvestobo uporabnikov.
Mobitel je ohranil in nadgradil konsistentno podobo tako korporativne komunikacije kot komunikacije posamičnih znamk (Itak, Mobi, Solnce…). Kljub segmentiranim aktivnostim (Mobi, Itak, Poslovni uporabniki…) imajo vsi elementi vedno prepoznaven Mobitelov »pečat«, barvni kod in ton, kar Mobitelove komunikacijske aktivnosti in znamke jasno ločuje od konkurenčnih.