Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceOglaševalec leta 2010 je družba Mobitel

Domače novice

Oglaševalec leta 2010 je družba Mobitel

4. Apr 2011

Zmagovalka izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2010, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je družba Mobitel. Nagrado je na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 20. SOF podelila predsednica Slovenskega združenja oglaševalcev pri SOZ gospa Milena Štular. V preteklih letih so nagrado osvojila podjetja Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija Slovenije, Pivovarna Laško, Krka, Mercator, Mobitel (za leta 1996, 2002, 2003 in 2006), Proconi (blagovna znaka Pogrej in pojej), Si.mobil (za leti 2005 in 2008), Engrotuš, in Ljubljanske mlekarne.

Zmagovalca je v tretjem krogu izbrala osemčlanska komisija, v kateri so sodelovali predsednik upravnega obora SOZ Pavel Vrabec, trije predstavniki Slovenskega združenja oglaševalcev: predsednica združenja Milena Štular, Clemens Brugger in Marja Feldin, predsednik upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Boštjan Prijanovič, predsednik Slovenskega združenja medijev Tomaž Drozg, predsednica Oglaševalskega razsodišča Janja Božič Marolt in član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije Iztok Sila (po pooblastilu predsednice). Komisija je odločala na podlagi utemeljitev kandidatur, ki so jih pripravili nominiranci, pri tem pa je upoštevala v načinu izbora opredeljena izhodišča.

Komisija je svojo odločitev utemeljila:
Mobitel je kot eden največjih slovenskih oglaševalcev v letu 2010 presegel dosedanje okvire komuniciranja s svojimi uporabniki. Kot nacionalni mobilni operater se je odločil povezati slovenski narod skozi aktualne dogodke, ki so zaznamovali preteklo leto. Ob tem so bile komunikacije relevantne tako za ciljne skupine kot splošno javnost, hkrati pa zasnovane na moderen, vpletajoč način.

Kekčeva akcija »Velik si, kolikor imaš veliko srce«, je na čustveno izjemno močan način »povezala« Slovenijo in prepletla slovenske športne junake z identiteto mobilnega operaterja in navdušenjem ob Svetovnem nogometnem prvenstvu. Pogum, preseganje majhnosti, samozavest in srčnost so z aktualizacijo Kekčeve pesmi in glavnega »junaka« zasenčili in presegli pričakovane okvire številnih »nogometnih« akcij. Akcijo je Mobitel povezal in nadgradil z akcijo za Sečoveljske soline, v kateri so sodelovali številni slovenski vrhunski športniki. Z akcijama Živi na veliko in Itak Džafest za znamko ITAK je nadaljeval Itak komunikacijo in svoje uporabnike ni le nagovarjal ampak tudi vključeval in zagotavljal visoko stopnjo dialoga med mladimi in blagovno znamko. Z akcijo Vroče povezani, ki je nastala s sodelovanjem treh tržnih znamk (Mobitel, Samsung in Mini) je seznanil javnosti s tehnološkimi novostmi in uporabnimi storitvami. Z akcijo Strast za posel, ki nagovarja poslovno javnost, pa je sporočal, da razume posel in strast do njega. Mobitel je z oglaševalskimi akcijami (Kekec, Itak in Soline) izhajal iz novodobnih komunikacijskih platform, ki temeljijo na vpletajočih integriranih komunikacijah. Ponudil je celovito zgodbo, k soustvarjanju katere je povabil najširšo javnost in svoje uporabnike.

Vse komunikacijske aktivnosti Mobitela v celoto povezuje tradicionalno prepoznavna korporativna komunikacija, ki zagotavlja, da se učinek posameznih akcij ne razprši. Pomembna elementa korporativne komunikacije sta družbena odgovornost in zavezanost trajnostnemu razvoju, ki se prvenstveno odražata skozi številna pokroviteljstva, še zlasti s pokroviteljstvom in upravljanjem Sečoveljskih Solin in izdelkov iz soli pod blagovno znamko Solnce.

Mobitel si je tudi v 2010 prizadeval vnašati svežino in novosti pri doseganju svojih ciljnih skupin. Pri tem je uporabljal celoten komunikacijski splet. Identificiral je interese svojih ciljnih skupin ter jim prilagodil tako sporočila kot kanale. Mobitel je v preteklem letu konsistentno dopolnjeval svoje komuniciranje z nastopom na digitalnih in interaktivnih kanalih ( Facebook, lastne spletne video-predstavitve ter novosti, prisotnost na YouTube, korporativni blog za segment naprednejših uporabnikov tehnik.mobitel.si, spletne in mobilne aplikacije). Z dvosmerno komunikacijo in interaktivnostjo povezanima z inovativnimi pristopi in mediji je krepil vpletenost svojih ciljnih javnosti in zvestobo uporabnikov.

Mobitel je ohranil in nadgradil konsistentno podobo tako korporativne komunikacije kot komunikacije posamičnih znamk (Itak, Mobi, Solnce…). Kljub segmentiranim aktivnostim (Mobi, Itak, Poslovni uporabniki…) imajo vsi elementi vedno prepoznaven Mobitelov »pečat«, barvni kod in ton, kar Mobitelove komunikacijske aktivnosti in znamke jasno ločuje od konkurenčnih.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!