Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

Domače novice

Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

25. Feb 2011
Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, so 25.2. objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 4. četrtletje in 2. polletje 2010. Dnevnik z najvišjo prodano naklado so Slovenske novice, najbolj prodajan tednik je Nedeljski dnevnik, najbolj prodajan 14-dnevnik je Anja, najbolj prodajan mesečnik revija Vzajemnost in dvomesečnik Naš dom. Največjo distribuirano naklado med prilogami beleži Vikend, med brezplačniki pa najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik Žurnal. Tokrat so v okviru RPN prvič objavljeni podatki za dvomesečnik Sensa založnika Adria Media Ljubljana. Današnja objava podatkov RPN ponovno z gotovostjo potrjuje umiritev negativnega trenda prodanih naklad tiskanih medijev. Podatki iz RPN so javno dostopni na http://www.soz.si/projekti/rpn.

Najbolj prodajani tiskani mediji
Preglednico podatkov RPN, smo dopolnili s podatki za 4. četrtletje 2010 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike in podatki za 2. polletje 2010 za publikacije s periodiko izhajanja višjo od enega tedna. Najvišjo prodano naklado med dnevniki beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, sledita mu Nedelo in Lady. Med štirinajstdnevniki prvo mesto zaseda Anja, ki ji sledita Bravo in Kih. Najvišjo prodano naklado med mesečniki še vedno izkazuje revija Vzajemnost pred Reader's Digestom in Cicidojem. Pri dvomesečnikih tudi tokrat ni spremembe na vrhu, najbolj prodajan je Naš dom, sledita mu nov dvomesečnik Sensa založnika Adria Media Ljubljana in Ambient. Najvišjo distribuirano naklado med prilogami izkazuje Vikend, sledita mu Pilot in Moj dom, najvišjo brezplačno distribuirano naklado med brezplačniki pa beležita tednik Žurnal in dnevnik Žurnal 24.

Negativni trend povprečnih prodanih naklad se vedno bolj umirja
Primerjava danes objavljenih podatkov RPN z enakim obdobjem leto poprej pokaže, da je 10 publikacij povečalo prodano, distribuirano in brezplačno distribuirano naklado. Pol leta nazaj je bilo takšnih publikacij 8. Kar 19 publikacij pa izkazuje povečanje prodanih, distribuiranih in brezplačnih distribuiranih naklad v primerjavi s tretjim četrtletjem oz. prvim polletjem 2010, kar so ponovno 4 publikacije več, kot smo ugotavljali ob objavi podatkov pred pol leta. Tokratna objava podatkov RPN tako ponovno z gotovostjo potrjuje umiritev negativnega trenda prodanih naklad tiskanih medijev, prav tako pa Nacionalna raziskava branosti (NRB) že drugič zaporedoma ugotavlja celo rast branosti, kar je za trg tiskanih medijev izjemno spodbudno.

Prodana, distribuirana in brezplačna naklada
Za oglaševalsko in širšo komunikacijsko stroko so poleg tiskane naklade, pomembni predvsem podatki o prodani, distribuirani in brezplačni distribuirani nakladi. Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah, zajemajo pa povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki, brezplačniki, priloge …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Za plačljive tiskane medije je najpomembnejši podatek o prodani nakladi, za priloge podatek o distribuirani nakladi in za brezplačnike podatek o brezplačni / kontrolirani distribuirani nakladi.

16 založnikov – pristopnikov k projektu RPN
Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Adria Media Ljubljana, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Mladinska knjiga Založba, Novitim, Prava smer, Videotop Color Media, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost in Žurnal media. Za pristop k projektu se lahko brez omejitev odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.

Revidirane prodane naklade tiskanih medijev - RPN je skupen projekt večine slovenskih založnikov tiskanih medijev, ki se izvaja pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ. Založniki - pristopniki k RPN, s projektom dokazuje svojo zavezo – s transparentnostjo podatkov o prodanih in drugih nakladah prispevati k urejanju slovenskega medijskega in oglaševalskega trga. Podatki RPN so s strani neodvisnega revizorja potrjen in za vse poenoten podatek in zaradi tega osnova za oceno relevantnosti posameznega tiskanega medija. S pomočjo podatkov RPN lahko dodatno ocenimo tudi podatke iz drugih raziskav. Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev so pomemben industrijski standard razvitega oglaševalskega trga in kot tak nepogrešljivo orodje za strokovno in učinkovito medijsko načrtovanje. Revizije v okviru projekta RPN, ki potekajo kontinuirano (vsak pristopnik - založnik je revidiran najmanj enkrat letno), v letih 2010 - 2012 izvaja Deloitte revizija d.o.o. iz Ljubljane.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!