Domače novice
Oglaševalsko razsodišče bo naslednja tri leta vodila Janja Božič Marolt
Janja Božič Marolt je ob nastopu mandata predsednice povedala, da je Oglaševalsko razsodišče postalo pomembna in upoštevanja vredna institucija v celotnem oglaševalskem odnosu, od oglaševalca do potrošnika. »V zadnjih treh letih, ko sem v okviru Oglaševalskega razsodišča sodelovala kot članica, se je število primerov povečalo, še posebej koristno pa sem ocenila prošnje prijaviteljev za mnenje o skladnosti oglaševanja s Slovenskim oglaševalskim kodeksom pred njegovo objavo. Menim, da bo v tem mandatu potrebno v najširši zainteresirani javnosti povečati zavedanje o pomembnosti in prednostih samoregulative oglaševanja ter doslednega spoštovanja določil novega Slovenskega oglaševalskega kodeksa, ki se v praksi uporablja sicer že od oktobra 2009. Verjamem, da bomo skupaj z ostalimi člani, uglednimi strokovnjaki, zagotavljali zgledno prakso, ki bo ne samo sledila, pač pa tudi narekovala odgovorno oglaševanje v vseh oblikah in na različnih medijskih platformah, vendar s tem ne posegala v omejevanje kreativnosti in svobodo izražanja«. Kot predsednica Oglaševalskega razsodišča si bo Božič Maroltova prizadevala, da med vsemi deležniki na trgu doseže tako visoko stopnjo zavedanja Slovenskega oglaševalskega kodeksa in Oglaševalskega razsodišča, da bi se razmerje pritožb in prošenj za mnenje pred objavo krepko obrnilo v prid slednjim.
Janja Božič Marolt je predsednica uprave in ustanoviteljica družb za raziskovanje trga in trženjsko svetovanje Mediana. Redno objavlja članke in predava o trženjskem in raziskovanju medijev. Svetuje pri snovanju komunikacijskih in oglaševalskih strategij ter strategij razvoja blagovnih znamk. Bila je predsednica žirije in programska direktorica Media Meetinga v okviru festivala Zlati boben, redno je sodelovala pri pripravi vsebin Sempl-a. Je predstavnica najpomembnejših mednarodnih organizacij s področja trženjskega in raziskovanja medijev (ESOMAR, EMRO) za Slovenijo. Za svoj doprinos k razvoju tržno komunikacijske stroke je že leta 2001 prejela stanovsko nagrado Oglaševalska osebnost.
Prof. dr. Maja Makovec Brenčič, izredna profesorica za področji mednarodnega poslovanja in mednarodnega trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Je članica vrste slovenskih in mednarodnih strokovnih ter znanstvenih združenj s področja trženja in mednarodnega poslovanja ter članica uredniških odborov znanstvenih in strokovnih revij in predsednica programskega sveta 11. in 12. Slovenske marketinške konference. Objavila je številna strokovna in znanstvena dela s področja trženja in mednarodnega poslovanja tako doma kot v tujini.