Domače novice
Razpis za delovno mesto
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je nevladna, osrednja stanovska organizacija, ki zastopa interese oglaševalcev, oglaševalskih agencij in medijev. Zavzema se za visoke oglaševalske standarde in uveljavlja etiko v oglaševanju.V ta namen sprejema Slovenski oglaševalski kodeks in uveljavlja njegova določila.
SOZ skrbi za in varuje pravice oglaševalcev do promocije izdelkov, storitev in idej, pravice agencij do kreiranja in pravice medijev do objavljanja oglasnih izdelkov. Skrbi za profesionalni in strokovni razvoj na podlagi izobraževanja in promocije oglaševalske stroke ter ščiti in varuje svobodo oglaševalske govorice in pravico potrošnika do izbire.
Slovenska oglaševalska zbornica je prostovoljna, samostojna, strokovna in nepridobitna organizacija pravnih in fizičnih oseb, ki delujejo na področju dejavnosti oglaševanja in komuniciranja. Organizirana je kot sodobna tripartitna organizacija. V okviru SOZ se člani združujejo v tri samostojna strokovna združenja: Slovensko združenje medijev - SZM, Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA in Slovensko združenje oglaševalcev - SZO. Pridruženi člani pa se združujejo na ravni projektov.
SOZ k sodelovanju vabi sodelavca/-ko za delovno mesto
VODJA TRŽNEGA KOMUNICIRANJA
Ključne naloge in obveznosti:
- razvoj in priprava komunikacijske strategije in orodij, s poudarkom na odnosih z zunanjimi in internimi javnostmi, komuniciranju preko spletnega mesta in socialnih omrežij ter na sponzorstvih in dogodkih
- samostojno izvajanje sprejetih strategij in orodij oz. koordinacija izvajanja le-teh z agencijo in/ali drugimi zunanjimi izvajalci
- upravljanje odnosov z mediji
- priprava in organizacija dogodkov za zbornico in njene člane
- sodelovanje pri izvajanju drugih aktivnosti in projektov (delo v projektnih skupinah)
- opravljanje drugih nalog po nalogu nadrejenega
- izvajanje nalog v skladu z veljavnimi akti zbornice in vseh njenih organov v sestavi ter v skladu z veljavno zakonodajo
Pričakujemo:
- VI. ali VII. stopnjo ekonomske izobrazbe – smer trženje ali družboslovne smeri – smer komunikologija, ali druga ustrezna izobrazba
- vsaj 3 leta delovnih izkušenj s področja tržnih komunikacij
- poznavanje tržnokomunikacijske stroke
- izkušnje s sodelovanjem z različnimi mediji
- poznavanje osnov spletnega komuniciranja
- odlične veščine javnega nastopanja in pisnega izražanja
- kompetence: proaktivnost, komunikativnost, samostojnost, ustvarjalnost, ciljna naravnanost, sposobnost dela v timu, zmožnost analitičnega in strateškega razmišljanja
- samostojno delo z računalnikom
- aktivno znanje angleškega jezika
Kaj ponujamo:
- zaposlitev za nedoločen čas s polnim delovnim časom
- 3-mesečno poskusno delo
- delo v dinamičnem, zanimivem in kreativnem okolju
- ustrezno nagrajevanje
- možnost spoznavanja tržnokomunikacijske stroke in vseh njenih ključnih nosilcev in ustvarjalcev
Pisne prijave z navedbo delovnega mesta in življenjepis v slovenskem jeziku pošljite na elektronski naslov [email protected]. Rok za prijave je 15.2.2011.