Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceOglaševalec leta 2009 so Ljubljanske mlekarne

Domače novice

Oglaševalec leta 2009 so Ljubljanske mlekarne

26. Mar 2010

Zmagovalka izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2009, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je družba Ljubljanske mlekarne. Nagrado je na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 19. SOF podelila predsednica Slovenskega združenja oglaševalcev pri SOZ gospa Milena Štular.

Izbor Oglaševalca leta je potekal v treh krogih. Tako člani SOZ, ki so glasovali v prvih dveh krogih kot člani komisije, ki je v zadnjem krogu med petimi nominiranci izbrala Oglaševalca leta, so pri odločanju sledili naslednjim izhodiščem "Oglaševalec leta 2009 je tisto podjetje, ki je v preteklem letu izstopalo predvsem z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa na trgu ter tako na svojevrsten način zaznamovalo preteklo leto v komunikacijskem smislu." Pri tem so upoštevali tudi inovativnost pri doseganju ciljnih skupin ter kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti.

Člani komisije tretjega kroga izbora: predsednik upravnega obora SOZ Pavel Vrabec, trije predstavniki Slovenskega združenja oglaševalcev: predsednica združenja Milena Štular, Maja Mihelčič Kurent in Niko Kušar, članica upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij Urša Pučko, predsednica Slovenskega združenja medijev Miša Stanko Lukašev, predsednik Oglaševalskega razsodišča Cene Grčar in predsednica Društva za marketing Slovenije prof.dr. Maja Makovec Brenčič.

Komisija je svojo odločitev utemeljila:

V letu, ko je kriza tudi v Sloveniji pokazala zobe, ko so se trženjski proračuni krčili in trženjski pogum marsikje uplahnil, so Ljubljanske mlekarne sledile svoji začrtani tržni strategiji iz let 2007 in 2008 s prenovljenimi blagovnimi znamkami (MU, Alpsko mleko, Ego, Maxim, Planica, Jošt) in lansiranjem novih.

Vlaganja v inovacije in tržno komuniciranje so kljub gospodarski krizi ostala visoka, investicija v oglaševanje se je v primerjavi z letom poprej celo povečala. Podjetje ni odstopalo od začrtanih ciljev in je nadaljevalo s strategijo razvijanja novih, sodobnih in privlačnih izdelkov ter ustvarjanja močnih blagovnih znamk v izjemno konkurenčni panogi izdelkov hitre potrošnje, ter se tako postavilo ob bok multinacionalkam.

Lansiranje novih izdelkov, kot sta predvsem sMUthie in Ego Slim & Vital, je bilo podprto z domišljenimi in strokovno dobro pripravljenimi komunikacijskimi akcijami, ki so dosegale dobre učinke. Ljubljanske mlekarne so iskale inovativne pristope tako pri komuniciranju samem, kot pri uporabljenem medijskem spletu.

Ljubljanske mlekarne so bile s svojimi trženjskimi akcijami prisotne kontinuirano, skozi celo leto, saj so uspešno izpeljale več kot deset celostnih komunikacijskih akcij. Poleg konsistentnega klasičnega tržnega komuniciranja so leto 2009 zaznamovale tudi z novimi, drugačnimi oblikami komuniciranja, ki so se jih lotile smelo in odločno.

Tako je Planica ob svoji 35. letnici uspešno praznovala svoj rojstni dan v središču Ljubljane in se s 35 metrsko banjico sladoleda uradno vpisala med Guinessove rekorderje. Koncept Planice, svetovne rekorderke je prejel tako Zlati Sempler 2009 kot nagrado Prizma.

Smutka Meri je uspešen primer povezovanja klasičnega oglaševanja z digitalnim komuniciranjem in promocijami. Simpatična krava Meri je postala ambasadorka blagovne znamke SMUthie, ki s svojimi zvestimi oboževalci redno komunicira preko facebooka, včasih pa jih tudi obišče v živo.

Avtobus, oblikovan v skladišče Maxim premium je presenečene potnike obdaril s sladoledom na avtobusnih postajah v vročih poznopoletnih dneh. Za design avtobusa so prejeli častno priznanje na Annual Creativity Awards, prav tako pa je koncept prišel med finaliste Sempla 2009.

Ljubljanske mlekarne svoje ciljne skupine dosegajo tudi preko strateških in domišljenih sponzorstev in s komuniciranjem na embalažah svojih izdelkov.

Konsistentno upravljanje blagovnih znamk predvsem pa pogum pri odločanju za novosti in potrebne prenove sta tisti lastnosti tržne strategije Ljubljanskih mlekarn, zaradi katerih si zaslužijo naziv Oglaševalec leta 2009.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!