Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceObjavljeni valutni podatki MOSS pomlad 2008

Domače novice

Objavljeni valutni podatki MOSS pomlad 2008

19. Jun 2008

Ljubljana, 19. junij: Danes so pristopniki k projektu Merjenje obiskanosti spletnih strani – MOSS, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ, ter raziskovalne hiše Aragon iz Ljubljane, ki raziskavo izvaja, na novinarski konferenci predstavili valutne in nekatere druge podatke iz raziskave MOSS - pomlad 2008. Valutni podatki MOSS – pomlad 2008 so z današnjim dnem dostopni na spletni strani www.soz.si. Najvišji doseg med 96 spletnimi stranmi, ki so bile vključene v raziskavo, ima ponovno spletna stran najdi.si, sledijo 24ur.com, siol.net, rtvslo.si in bolha.com. Na mestih šest do deset pa sledijo avto.net, tis.telekom.si, delo.si, zurnal24.si ter spletna stran GenSpot.com, ki je tokrat prvič sodelovala v merjenju.

Podatki MOSS pomlad 2008 se nanašajo na štiritedensko obdobje merjenja, ki je potekalo med 31. marcem in 27. aprilom. Valutni podatki MOSS pomlad 2008 vključujejo podatke o dosegih za 93 spletnih strani. Novinci med njimi so pristopniki: Alpress, BTC, Danu, Macarol & Co., Mediasplet, Menea, TI in Unimatrix-one ter uporabniki: Anej Mehadžič, B2, Carpe diem, Društvo gibanje za mladino, Družina, Hotalot, Indusmedia, spletne storitve – Niki Veček, Kompas, Naveza, Peta dimenzija, Preskok, Report, Salomon (ni objavljen), Samo Jakša in Tadej Accetto.

Izvajalec in terminski potek raziskave MOSS

Raziskavo MOSS izvaja raziskovalna hiša Aragon d.o.o.. Raziskava MOSS se izvaja dvakrat letno in sicer v spomladanskem in jesenskem času, s ciljem, da se zagotovi kontinuirano spremljanje sprememb v spletnem medijskem prostoru, z enakimi letnimi termini merjenja pa je zagotovljena primerljivost valutnih podatkov.

Metodologija MOSS

Raziskovalni pristop je sestavljen iz treh različnih raziskav:

  • avtomatskega (tehničnega) merjenja,
  • telefonske raziskave in
  • spletne ankete.

Cilj avtomatskega (tehničnega) merjenja je izmeriti promet pristopnikov, ki je osnova za opredelitev dosega. Promet, izmerjen v sistemu MOSS, se med merjenjem na dnevni ravni primerja s prometom, ki ga merijo pristopniki sami. S pomočjo telefonske ankete se korigirajo avtomatsko izmerjeni obiskovalci (računalniki) in pripravi projekcija števila dejanskih uporabnikov. Osnovni cilj spletne ankete pa je profiliranje uporabnikov vseh v raziskavo vključenih spletnih strani.

Valuta MOSS je doseg

Valuta MOSS pomlad 2008 je doseg spletnih strani v obdobju od 31. 3. do 27. 4. 2008. Doseg pove, koliko različnih ljudi je v obdobju meritve obiskalo spletno stran. Doseg je izmerjen z avtomatsko meritvijo in korigiran na podlagi rezultatov telefonske ankete.

Doseg MOSS pomlad 2008 vseh 96 merjenih spletnih strani znaša 1,89 milijona obiskovalcev, od katerih je 29% lociranih izven Slovenije. 1,89 milijona obiskovalcev je v času merjenja opravilo 474 milijonov prikazov.

Dosegi MOSS jesen 2007

Najvišji doseg so v raziskavi MOSS pomlad 2008 izmerili spletni strani najdi.si, sledijo spletne strani 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com, avto.net, tis.telekom.si, delo.si, zurnal24.si ter novincu GenSpot.com. Primerjava podatkov MOSS jesen 2007 in MOSS pomlad 2008 je možna za tistih 66 spletnih strani, ki so sodelovale v obeh merjenjih in so imele enako nastavljene merilne kode.

Če primerjamo podatke MOSS - jesen 2007 in MOSS - pomlad 2008 je absolutno največ pridobila stran zurnal24.si (135.331 uporabnikov), sledita ji tis.telekom.si (88.711) in 24ur.com (52.928). Relativno pa so v primerjavi z dosegom iz jeseni 2007 največ pridobili zurnal24.si (116 %), aktivna.si (93 %) in smrklja.si (56 %).

Uporaba interneta

V populaciji 10 do 75 let je bilo pomladi 2008 63 % uporabnikov interneta. Med prvim merjenjem pomladi 2006 ter zadnjim merjenjem v pomladi 2008 beležimo 16 % rast rednih uporabnikov interneta v Sloveniji. Med rednimi uporabniki interneta predstavljajo dobro polovico moški. Povprečna starost rednega uporabnika interneta znaša 34 let, tri četrtine rednih uporabnikov interneta pa je v starosti od 10 do 44 let. Tri četrtine rednih uporabnikov interneta ima dokončano srednješolsko (38 %) ali višjo izobrazbo (37 %).

Dostopnost podatkov iz MOSS

Valutni podatki o dosegu v raziskavo vključenih spletnih strani so javno dostopni, v širšem obsegu pa so proti plačilu dostopni na trgu v obliki treh, po obsegu podatkov različnih paketov.

Prilogi:

MOSS – pomlad 2008: izvedba, metodologija, ključni rezultati

Valutni podatki MOSS - pomlad 2008

Kratko predstavitev MOSS ter podatke MOSS pomlad 2008, MOSS jesen 2007, MOSS pomlad 2007, MOSS jesen 2006 in MOSS pomlad 2006 najdete na:Spletni strani

Dodatne informacije:

Zoran Savin, predsednik IO SP MOSS, [email protected]

Patricia Cucin, direktorica raziskav, Aragon, [email protected]

Petra Prelog, vodja projekta na SOZ, [email protected],tel.: 01 4396057

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!