Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

Domače novice

Nova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

22. Feb 2007

Na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice so od 22.02 objavljeni podatki o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 4. četrtletje in 2. polletje 2006. Podatki v okviru projekta RPN se objavljajo zgolj za publikacije založnikov - pristopnikov k RPN, ki se samostojno odločajo, za katere svoje medije bodo podatke objavili. Vsekakor pa je cilj projekta, da bi v prihodnosti pristopniki objavljali podatke za vse svoje publikacije. Primerjava podatkov na letni ravni za 4. četrtletje 2006 s podatki za 4. četrtletje 2005 pokaže, da dnevnik z najvišjo prodano naklado ostajajo Slovenske novice, sledijo jim Delo, Dnevnik, Večer in Finance. Nespremenjen ostaja tudi vrstni red tednikov, najvišjo prodano naklado ima Nedeljski Dnevnik pred Nedelom, Lady in Družino. Brezplačnik z najvišjo brezplačno distribuirano naklado ostaja Žurnal. Rast prodane naklade v primerjavi s 4. četrtletjem 2005 beležijo: dnevnika Finance in Dnevnik ter tednika Mladina in Dolenjski list, med prilogami pa rast distribuirane naklade izkazujejo priloge Dnevnika - Pilot, Moj dom in Nika.

    

Projekt, ustanovljen junija 2004 pod okriljem SOZ, poteka tekoče ter skladno z zastavljeno časovnico in cilji. 22. februarja 2007 smo preglednico podatkov iz RPN, ki je objavljena na spletnem mestu SOZ, dopolnili s podatki za 4. četrtletje 2006 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike in podatki za 2. polletje 2006 za publikacije s periodiko izhajanja višjo od enega tedna. Projektu RPN se je v tem obdobju pridružil še en pristopnik: Zavod Vzajemnost iz Ljubljane – podatki Vzajemnosti za 2. polletje 2006 so že zajeti v preglednici podatkov.

Podatki o nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah. Najpomembnejši je podatek o prodani nakladi, za brezplačnike pa podatek o distribuirani nakladi. Podatki o nakladah zajemajo povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Založniki – pristopniki se samostojno odločajo, za katere svoje publikacije bodo v okviru RPN objavljali podatke o prodani in drugih nakladah. Cilj projekta pa zagotovo je, da bi pristopniki objavljali podatke o nakladah za vse svoje publikacije.

Podatki iz RPN so za uporabnike brezplačni in javno dostopni na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice.

Revizije v okviru projekta RPN, ki potekajo kontinuirano (vsak pristopnik - založnik je revidiran najmanj enkrat letno), izvaja revizijska družba Renoma d.o.o. iz Ljubljana.

Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Burda, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Prešernova družba, Salomon, Studio Moderna Storitve, Umco, Videotop, Tedenski Žurnal, Založba Rokus Klett, in Zavod Vzajemnost.

Predvideni datumi objav podatkov za leto 2007:

  • 23. maj 2007 - podatki za 1. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike
  • 22. avgust 2007 - podatki za 1. polletje 2007 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 2. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.
  • 23. november 2007 - podatki za 3. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike
  • 22. februar 2008 - podatki za 2. polletje 2007 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 4. četrtletje 2007 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.
    
Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!