Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev - RPN

Domače novice

Nova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev - RPN

28. Aug 2006

Na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice so od 25.8. na voljo podatki o prodani in drugih nakladah vodilnih slovenskih tiskanih medijev, ki jih izdajajo založniki - pristopniki k projektu RPN in sicer za prvo polletje oziroma drugo četrtletje 2006. V okviru projekta RPN se objavljajo podatki o prodani in drugih nakladah samo za publikacije pristopnikov k projektu, pristopniki se samostojno odločajo, za katere svoje medije bodo podatke objavili. Vsekakor pa je cilj projekta, da bi v prihodnosti pristopniki objavljali podatke za vse svoje publikacije. Po podatkih RPN za 2. četrtletje 2006 oziroma drugo polletje 2006 dnevnik z najvišjo prodano naklado ostajajo Slovenske novice, ki jim sledita Delo in Dnevnik, pri tednikih vodi Nedeljski Dnevnik pred Nedelom in Lady, med mesečniki pa Cosmopolitan, ki mu tesno sledi novinec National Geographic Junior in Smrkljo . Brezplačnik z najvišjo distribuirano naklado je Tedenski Žurnal.

Projekt, ustanovljen junija 2004 pod okriljem SOZ, poteka tekoče. 25. avgusta smo preglednico podatkov iz RPN, ki je objavljena na spletnem mestu www.soz.si,  dopolnili s podatki  za 1. polletje 2006 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 2. četrtletje 2006 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike. V času od zadnje objave, ko so bili projekt in podatki tudi javno predstavljeni na predstavitvi z novinarsko konferenco, se je projektu pridružil še en pristopnik: Založba Rokus d.o.o. iz Ljubljane, tako v zadnji objavi podatkov najdete tudi podatke za njihovo publikacijo National Geographic Junior, ob objavi podatkov za 2. polletje 2006 pa lahko pričakujemo tudi podatke za National Geographic.

Podatki o nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah. Najpomembnejši je podatek o prodani nakladi, za brezplačnike pa podatek o distribuirani nakladi.  Podatki o nakladah zajemajo povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Podatki iz RPN so za uporabnike brezplačni in javno dostopni na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice: www.soz.si/projekti/rpn

Revizije v okviru projekta RPN, ki potekajo kontinuirano (vsak pristopnik - založnik je revidiran najmanj enkrat letno), izvaja revizijska družba Renoma d.o.o. iz Ljubljana.

Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Burda, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list, Družina, Mladina, Prešernova družba, Salomon, Studio moderna revija Viva, Umco, Videotop, Tedenski Žurnal in novi pristopnik Rokus. Pristopniki se prostovoljno odločajo, za katere svoje publikacije podatke o prodani in drugih nakladah v okviru projekta RPN objavljajo.

Predvideni datumi objav podatkov za leto 2006

  • 24. november 2006 – podatki za 3. četrtletje 2006 za tednike ter publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike
  • 27. februar 2006 - podatki za 2. polletje 2006 za publikacije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna ter za 4. četrtletje 2006 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike.
Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!