Domače novice
Nacionalna raziskava branosti - NRB 2005
Valutni podatki o medijski potrošnji za prvo polletje 2005
Med prvih deset najbolj branih publikacij sta se glede na predhodno polletno obdobje uvrstila Žurnal in Sobotna priloga na račun premika Družinskega delničarja na 13. mesto iz predhodnega devetega in Lady na 11. mesto iz prejšnjega 10. mesta. Žurnal je publikacija, ki se z uvrstitvijo na osmo mesto ni samo prebil med prvih deset najbolj branih, ampak je tudi publikacija, ki na lestvici beleži najvišjo značilno rast branosti med obema primerjalnima valutnima obdobjema.
V primerjavi s predhodnim valutnim obdobjem so se na lestvici pojavili trije novinci, in sicer Zdravje, Ciciban in Nika. Na račun novih pa so iz lestvice najbolj branih 25 izginili Smrklja, TV Večer in TV Okno, ki vsi beležijo značilni padec branosti.
Značilni dvig branosti, poleg Žurnala, v primerjavi z zadnjim polletjem lanskega leta, beležijo tudi Nika, Salomonov ugankar ter Dnevnik. Nika je publikacija, ki tudi sicer beleži najvišji premik na lestvici proti vrhu in sicer za enajst mest.
Drugo polletje 2005 je hkrati tudi zadnje obdobje izvajanja raziskave na podlagi obstoječe pogodbe o izvedbi med SOZ in izvajalcem. Pristopniki raziskave NRB so skupaj s potencialnimi pristopniki in domačimi ter tujimi strokovnjaki uskladili želje, potrebe in možnosti ter oblikovali pogoje za izvedbo NRB v naslednjem obdobju. V juniju je bilo šest raziskovalnih podjetij povabljenih k oddaji ponudb. Javno odpiranje ponudb bo 25.7. 2005, pristopniki pa nameravajo izvajalca izbrati do konca avgusta.
Podatki NRB 2005 so objavljeni na spletnem mestu: www.nrb.info.
Dodatne informacije:
Zoran Trojar,
predsednik IO SP NRB,
e-pošta: [email protected]
Andraž Zorko,
direktor medijskih raziskav CATI d.o.o.,
e-pošta: [email protected]
Ana Predovič,
direktorica SOZ,
tel: 01/ 439 60 50,
e-pošta: [email protected]