Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceZaključeno je prvo testno merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS)

Domače novice

Zaključeno je prvo testno merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS)

7. Jul 2005
Danes so v hotelu Mons v Ljubljani predstavili prvo testno merjenje v okviru nove medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS, ki bo tekla pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice. V prvem testnem merjenju je sodelovalo 23 podjetij s 60-timi spletnimi mesti. Cilj raziskave je vzpostavitev rednega raziskovanja obiskanosti spletnih strani, ki bo temeljilo na enotni metodologiji. Poleg Nacionalne raziskave branosti - NRB in Revidiranja prodanih naklad tiskanih medijev - RPN je to že tretji projekt SOZ, katerega cilj je zagotavljanje večje transparentnosti in verodostojnih, v primeru NRB in MOSS pa tudi "valutnih" podatkov na slovenskem oglaševalskem trgu.

SOZ je za potrebe merjenja na podlagi pridobljenih ponudb izbral izvajalca prve testne izvedbe raziskave Aragon d.o.o. iz Ljubljane. Raziskava je potekala pod okriljem SOZ-a tudi zato, da se tako zagotovi nepristranskost in tvorno sodelovanje največjih spletnih medijev na Slovenskem.

"S projektom smo želeli namreč vzpostaviti informacijski okvir in referenco, ki bo omogočila oglaševalcem, oglaševalskim agencijam in ponudnikom spletnih mest kakovostno in zanesljivo izhodišče za njihovo delo. Gre torej za raziskavo, ki bi s svojimi rezultati predstavljala temelj za načrtovanje, targetiranje in nenazadnje vrednotenje spletnih komunikacijskih aktivnosti, ki jih izvajajo oglaševalci v Sloveniji. Spletna stroka s tem in drugimi letošnjimi projekti dokazuje, da je popolnoma zrela in pripravljena na kvaliteten in hiter razvoj," je povedal Zoran Savin, vodja projekta in predsednik izvršnega odbora MOSS.

Metodologija MOSS počiva na treh stebrih in sicer na tehničnem merjenju, telefonski raziskavi in spletni anketi. Rezultati le-teh pa se kasneje združijo v eno oceno dosega in strukture obiskovalcev. Podatki pridobljeni s pomočjo te metodologije so tudi evropsko primerljivi, saj je način zbiranja in obdelave podatkov zelo podoben večini tujih spletnih valutnih raziskav. Poleg tega pa so pri postavitvi metodologije upoštevana priporočila mednarodne organizacije IAB (Interactive Advertising Bureau), katere član je tudi SOZ/Sekcija za Internet pri SZM (IAB Slovenija).

Levji delež k organizaciji in postavitvi projekta je prispevala prav Sekcija za Internet, ki je tudi nosilka projekta znotraj SOZ-a. V sklopu projekta se je oblikoval tudi tričlanski Izvršni odbor in Strokovni svet, ki je sestavljen iz predstavnikov pristopnikov in neodvisnega predstavnika strokovne javnosti. Strokovni svet je med drugim postavljal merila ustreznosti raziskave, ki predstavljajo izhodišče za potek raziskave v prihodnjih letih, ustanovitev projekta za daljše časovno obdobje in sklenitev večletne pogodbe z izvajalcem.

Naročnik in lastnik raziskave je SOZ, projekt pa so poleg SOZ-a, ki je finančno podprl razvoj in zagon projekta, financirali pristopniki. Višina finančnega vložka posameznega medija je bila odvisna od dosega posameznega medija ter naročenih storitev (ob večjih vložkih so nekatere storitve že vključene v pristopnino). Pri prvi raziskavi je bil ta doseg ocenjen na podlagi predhodnih podobnih raziskav na slovenskem trgu, medtem ko bo v naslednjih merjenjih temeljil na podatkih zadnjega merjenja.

Podatki o dosegu posamezne spletne strani bodo zapisani v certifikatu MOSS, ki ga bodo v raziskavo vključene spletne strani lahko objavile. Certifikat MOSS bo vseboval vse pomembnejše demografske in valutne podatke, tabela mesečnih dosegov vseh v raziskavo vključenih spletnih strani, pa bo objavljena na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice: www.soz.si, v sklopu Projekti SOZ / MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani. V kratkem bo na voljo tudi programski paket, ki bo uporabnikom omogočal primerjavo podatkov med posameznimi spletnimi mesti in bo dobrodošlo orodje pri medijskem načrtovanju.

Dodatne informacije:
Zoran Savin, predsednik IO MOSS,
tel: 01/477 66 20 , e-pošta: [email protected]  

Ana Predovič,
direktorica SOZ, tel: 01/ 439 60 50, e-pošta: [email protected]  

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!