Skip to main content
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceGenerali zavarovalnica s pobudo, ki nagovarja vsakega izmed nas

Domače novice, Član članu

Generali zavarovalnica s pobudo, ki nagovarja vsakega izmed nas

7. Apr 2020

V leto 2020 smo vstopili z največjim korakom doslej. Združitev zavarovalnice Adriatic Slovenica in Generali zavarovalnice pomeni, da imamo sedaj, kot največja mednarodna zavarovalnica v Sloveniji, pod okriljem kar 660.000 zavarovancev in več kot milijon sklenjenih zavarovalnih polic.

Ob vseh združitvenih nalogah in reorganizaciji smo posebno pozornost namenjali zavarovancem. Naša usmeritev je bila, da združitev strankam prinese dodano vrednost in hkrati njena izvedba ne povzroča komunikacijskih šumov. Pod okriljem združene Generali zavarovalnice je danes zavarovancem na voljo celovit spekter produktov in širša prodajna mreža, naše osrednje vodilo pa še naprej ostaja najvišje zadovoljstvo strank. Novo pot  smo obeležili tudi z novo komunikacijsko platformo Zaupaj v svojo pot, s katero sledimo globalni poziciji in postajamo življenjski partner našim zavarovancem.

Situacija, ki smo ji priča danes v Slovenij in po vsem svetu, je takoj za združitvijo pred celotno ekipo postavila velik izziv. Ne gre zgolj za potencialno poslovno škodo, temveč za ogrožena življenja vseh nas – zaposlenih, njihovih bližnjih, zavarovancev, pa tudi najbolj ranljivih skupin (starejši, socialno ogrožene družine). Zato smo se takoj ob začetku novih razmer  odzvali z donacijo ZPM Ljubljana Moste Polje in s povezanim dejanjem Zavarovalnice Save, Zavarovalnice Triglav, Vzajemne in Generali zavarovalnice pomagali pri nakupu najnujnejše  opreme za Upravo Republike Slovenije za zaščito in reševanje.

Ena izmed naših prvi skrbi so bili tudi zaposleni, ki smo jim karseda hitro omogočili delo od doma, hkrati pa s prilagoditvijo poslovanja poskrbeli za nemoteno delovanje za stranke, ki lahko najnujnejše storitve opravijo nemoteno preko spleta.

Odgovornost podjetij in oglaševalcev  je v takšnih časih veliko večja kot običajno. Pomislimo, kaj vse lahko  naredimo za pomoč skupnosti. V Zavarovalnici Generali smo si bili skupaj z agencijo Pristop  že v začetku epidemije COVID–19 enotni, da bomo svoje znanje ter razpoložljiva finančna sredstva in medijski prostor uporabili, da naredimo nekaj dobrega. Pri tem sledimo premisi, da mora poslanstvo blagovne znamke živeti naprej tudi v kriznih časih. Če ljudem obljubljamo varnost in smo njihov življenjski partner na vsakem koraku in obdobju njihove poti, kaj jim lahko ponudimo v dani situaciji, kako jih lahko pomagamo?

Samozaščitno vedenje je tema, o kateri do sedaj kolektivno nismo ravno razmišljali oz. smo jo vsi jemali kot nekaj samoumevnega. Epidemija virusa COVID-19 pa nas je spodbudila k intenzivnemu premisleku našega vsakdanjega ravnanja ter kako to vpliva na družbo okoli nas.

Dejstvo je, da se je naš vsakdan v času samoizolacije korenito spremenil, zato se temu prilagaja tudi Zavarovalnica Generali. Postajamo del tega spremenjenega vsakdana ter vzpostavljamo komunikacijo, ki bo nadaljevala zgodbo tudi po zaključku epidemije. Največji dosežek epidemije namreč bo, če se bodo tovrstna samozaščitna vedenja tudi dolgoročneje uspešno zasidrala v kolektivno zavest – da se bodo ljudje tudi v prihodnje zavedali, da je najboljše zavarovanje pred nesrečami in boleznimi prav naše lastno ravnanje.

Naša sedanja in bodoča prizadevanja smo zato povezali v iniciativi #Najboljše zavarovanje je tvoje ravnanje. Zavarovalnice običajno mirimo ljudi in jim obljubljamo varnost – morda pa jim premalokrat povemo, da lahko za svojo varnost in za varnost svojih bližnjih največ naredijo sami. To zavedanje se je dodatno okrepilo ravno sedaj v času epidemije in to zavedanje bi radi gradili tudi v prihodnosti. Želimo vzgojiti odgovorne in ozaveščene posameznike, saj so ti ključni steber varne in odgovorne družbe.

Pod okriljem iniciative smo združili strokovnjake, ki širši javnosti preko spleta (https://www.facebook.com/generali.si/, https://www.instagram.com/generali_zavarovalnica/,

https://www.generali.si/najboljse-zavarovanje-je-tvoje-ravnanje) podajajo nasvete, spodbude in razmišljanja, ki v teh spremenjenih in izzivov polnih razmerah usmerjajo ravnanje ljudi v odgovorno in pripomorejo k temu, da vsak posameznik prispeva k boljšemu ravnanju ne le sebe, ampak tudi svoje okolice, družbe.

Vsak četrtek nudimo spletna predavanja v živo z vsebinami,  ki jih ljudje v preživljanju tega obdobja potrebujemo. Prof. Dr. Matej Tušak je z uvodnim predavanjem Psihologija ljudi v izolaciji poudaril pomen psihičnega zdravja in razložil razloge za trenutna občutja ter podal smernice, kako lažje in boljše preživimo čas osame. Naslednji teden je sledil sproščen vklop v živo reperja Trkaja, ki je poskrbel za koncert, kar v copatih. V prihajajočih tednih bomo nadaljevali z vsebino z zdravstvenega področja, poskušali odpraviti nekaj nejasnosti v zvezi s trenutnim stanjem malih podjetij, poskrbeli za prave nasvete glede vzdrževanja fizične kondicije in opogumljali, kako sami poskrbimo za večja in manjša popravila doma ter kaj narediti z avtomobili in ostalo lastnino v tem času.

Vse koristne vsebine in nasveti se združujejo na podstrani https://www.generali.si/najboljse-zavarovanje-je-tvoje-ravnanje, k sodelovanju širjenja odgovornega ravnanja pa smo povabili tudi nekaj znanih slovenskih vplivnežev, saj le ti trenutno dosegajo ljudi na podoben način kot klasična oglaševalska orodja.

Pri podajanju nasvetov sodelujejo tudi strokovnjaki za različna področja s strani zaposlenih  Generali zavarovalnice in tako skupaj z zunanjimi strokovnjaki in vplivneži ustvarjajo stičišče vsebin, ki v času krize pomaga pri bolj odgovornem ravnanju posameznikov in jim z vsebinami izboljšuje vsak dan.

Iniciativa # Najboljše zavarovanje je tvoje ravnanje bo trajala tudi še po tem, ko se bo naše življenje vsaj malo umirilo in vrnilo v »novo normalo« . Takrat bo postala tudi del naših sponzorskih aktivnostih in različnih dogodkov, kjer se srečujemo z našimi zavarovanci – seveda z novimi in prilagojenimi vsebinami.

Do takrat pa ostanite doma in ostanite zdravi, saj je najboljše zavarovanje vaše ravnanje.

Generali zavarovalnica

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!