Domače novice, Član članu
Novi izzivi, nove zmage
Epidemija in spremembe, povezane z njo so, podobno, kot prav vsem oglaševlcem v našem prostoru, prinesle nekaj sprememb tudi v komunikacijo blagovne znamke BMW. Morda so spremembe na nas vplivale še toliko bolj, saj se zavedamo, da nakup vozila premium blagovne znamke v času epidemije (in neposredno po njej) nikakor ni prioriteta, hkrati pa vemo, da moramo ostati v mislih potrošnikov, ko se bodo za nakup vozila spet odločali.
Naša ATL komunikacija običajno sloni na komunikaciji prodajne ponudbe, ki jo potrošniki lahko preverijo v BMW in MINI salonih ter spodbujanju testnih voženj. Poleg tega pa se poslužujemo predvsem osebnega pristopa na dogodkih, namenjenih našim potencialnim in obstoječim kupcem.
Z zaprtjem salonov in prepovedjo zbiranja smo tako ostali brez dveh osnovnih vej naše komunikacije, hkrati pa smo morali upoštevati tudi omejitev dosega in kanalov, ki so nam ostali in jih je bilo smiselno ohraniti. Lokalno smo večji del komunikacije preusmerili na digitalne kanale in dano situacijo izkoristili za intenzivejšo komunikacijo in gradnji zavednja obeh znamk, ki ju običajno predstavljamo skozi veličastna vozila v ponudbi, strategijo pa snovali z našimi kupci in njihovimi potrebami in željami v mislih. Tako smo se osredotočili na to, kakšne informacije bi jim v dani situaciji najbolj koristile in kaj sploh potrebujejo in želijo.
Pomemben del komunikacije v tem času predstavlja podajanje pravih in hitrih odgovorov na mnoga vprašanja, ki se strankam pojavljajo, kot so: dosegljivost za nasvete prek telefona, e-pošte, digitalnih kanalov, odpiralni časi servisnih delavnic, lokacije servisnih delavnic, ki še obratujejo, kako je z že naročenimi vozili in naročanjem novih vozil, financiranjem ... Obenem pa smo jih prijazno opomnili, da je #varnostnarazdalja danes še pomembnejša kot kdajkoli poprej.
Večino komunikacije s ponudbo je zamenjala komunikacija, ki krepi blagovno znamko in se osredotoča na naše že obstoječe kupce in navdušence nad blagovno znamko BMW ter skupaj z našimi lokalnimi agencijami pripravili nove vsebine, ki niso zgolj informatvne narave, ampak predvsem zabavne in koristne naše kupce pa spodbujajo pri tem, da #ostanejodoma in si z njimi popestrijo te nenavadne dni. Ker pa se zavedamo, da se po določenem času vsi naveličamo ostati doma, sploh, če imamo v lasti vozilo BMW in si z njim želimo raziskovati neobiskane kotičke, smo našim navdušencem na spletni strani ponudili 7 kreativnih in zabavnih idej kako preganjati dolgčas, tudi z vključitvijo znamke BMW.
Največji komunikacijski izziv nam je vsekakor predstavljalo lansiranje novega modela, sploh prvega BMW serije 2 Gran Coupé, kjer se je datum lansiranja znašel ravno v središču epidemije. Skupaj z našo agencijo za družbena omrežja smo se tako lotili predstavitve ne toliko modela, kot vsebine, ki jo BMW serije 2 Gran Coupé ima. Namesto galmurozne predstavitve novega modela smo uporabnikom na naših kanalih raje predstaviti tehnično plat sistemov in opreme ki skupaj tvorijo pravi užitek v vožnji.
Poleg komunikacije s končnimi kupci velik in pomemben del naše znamke predstavljajo tudi naše korporativne stranke, na katere nismo pozabili. Z mesecem aprilom se bo naš prodajni model podjetjem in diplomatskim predstavnikom nekoliko spremenil, za kar pripravljamo novo komunikacijo in paket informacij; posebno ponudbo vozil za podjetja, skupaj s kontakti naših korporativnih prodajalcev, ki so predstavnikom podjetja na voljo na daljavo tudi v teh časih.
Glede na predvidevanja, da bo to stanje trajalo še nekaj časa, so kratkoročne strategije postale ključnega pomena. Hkrati pa je danes bolj kot kadarkoli pomembno svoje kupce / sledilce zabavati, ter informirati, hkrati pa jih napeljati na prodajo. Kljub težji situaciji, smo prepričani, da naše stranke upoštevajo nasvete, ostajajo doma, hkrati pa se veselijo, da bodo kmalu ustvarjali nove spomine s svojimi BMW vozili.
V BMW Group smo trenutno obdobje torej v največji meri izkoristili za pogled v prihodnost, snovanje strategij in seveda v zadovoljstvo naših strank in sledilcev. Zavedamo se, kako pomembno vlogo imajo znamke pri vplivu na ljudi in se trudimo, po najboljših močeh, ljudem krajšati čas in jim stati ob strani.
BMW Group Slovenija