Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceZagotovimo, da bo oglaševanje v kriznih razmerah še posebej odgovorno in etično

Domače novice, Novice SOZ splošne

Zagotovimo, da bo oglaševanje v kriznih razmerah še posebej odgovorno in etično

25. Mar 2020

Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča, poziva vse deležnike v oglaševanju k odgovornemu ravnanju in sodelovanju v trenutnih razmerah. »Dosledno spoštovanje določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa in veljavnih predpisov, je neločljiv del visokih strokovnih standardov, ki vključujejo tudi družbeno odgovornost, v teh kriznih časih pa še toliko bolj. Potrošniki / uporabniki so v stiski bolj dojemljivi za (nepreverjene) trditve in obljube, zaradi kriznih razmer pa so možnosti odziva s strani pristojnih organov omejene. Zavajajoče oglaševanje, še posebej uporaba nepreverjenih trditev, ki niso podprte z relevantnimi dokazi, še posebej tiste, ki obljubljajo pozitiven vpliv na potek bolezni ali socialnih stisk, s katerimi se soočamo, ni samo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ampak je predvsem neetično.
Zato je proaktivna samoregulacija v dani situaciji še pomembnejša, kar velja za vse komunikacijske kanale in vse oglaševalce, tudi na družbenih omrežjih in v okviru objav vplivnežev. Ob tem se moramo tudi zavedati, da lahko vsaka sporna in / ali neetična objava v trenutnih razmerah vrže slabo luč na oglaševalsko dejavnost kot celoto in se negativno odraža na stopnji zaupanja do tržnega komuniciranja tudi v prihodnje. Prav je, da delujemo samo-regulativno in se odzovemo v primerih, ko tako oglaševanje zaznamo. Oglaševalsko razsodišče se bo tudi v času kriznih razmer trudilo tekoče opravljati svoje poslanstvo in se bo na morebitne pritožbe odzivalo hitro in v običajnih časovnih okvirih, tudi s pomočjo tehnologij, ki omogočajo izvedbo srečanj na daljavo. Pri našem delu še posebej računamo na podporo in pomoč vseh deležnikov v oglaševalski dejavnosti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!