Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceSlovenska kreativnost se oglaša #ostanidoma

Domače novice, Novice SOZ splošne

Slovenska kreativnost se oglaša #ostanidoma

25. Mar 2020

Na Plaktivatovo pobudo je slovenska oglaševalska stroka združila moči in s kreativnimi sporočili poziva posameznike k odgovornemu ravnanju. Korona ne izbira. Ti lahko! #ostanidom. Širi sporočila tudi ti in deli najljubši plakat!

Ideja se je porodila ob razmišljanju, kaj v trenutni situaciji s koronavirusom lahko naredijo oglaševalci, komunikatorji, oblikovalci, tekstopisci. Združijo moči, izkušnje in svoje znanje ter pomagajo z osveščanjem tudi v najtežjih trenutkih na jasen, močen in kreativen način.

Plaktivat s svojo ekipo je kontaktiral slovenske agencije, oblikovalke in oblikovalce z nagovorom, da ne gre za klasičen Plaktivatov natečaj za oblikovanje mestnega plakata, temveč za takojšnjo akcijo. Kreativni izziv je bil jasen: v posamezniku aktivirati odgovornost, solidarnost in človečnost v boju proti koronavirusu. »Pred časom sem nekje zapisal, da so ideje virus, ki se najhitreje širi, vendar je to bilo še pred zadnjimi dogodki. Zdaj sta tudi hitrost in moč idej na preizkušnji v tekmi s COVID-om 19. Reakcija Plaktivata, SOZ-a in številnih drugih v kreativni industriji je zato morala biti predvsem hitra. V primeru Plaktivata smo se vse dogovorili na eni kavi s Tomažem in v enem telefonskem posvetu z Ano na vožnji med Koprom in Ljubljano. Vsi se zavedamo, da se je tekma z virusom šele dobro začela, zato tudi s širjenjem idej, kako ga premagati, nikakor ne smemo odnehati. Prepričan sem, da tiste najmočnejše še pridejo. Ne nazadnje je to problem - a tudi brief desetletja, če ne generacije.« je o sodelovanju pri projektu povedal Mitja Petrovič.

»Za klasičen Plaktivatov natečaj, ki skupno traja tri mesece, v tej situaciji žal ni bilo časa. Vseeno pa smo začutili klic, oz. neko odgovornost, da moramo izpostaviti problematiko, ki pesti vse okoli nas, situacija nam je nova in se moramo nanjo ustrezno prilagoditi. Izpostavljanje družbeno-odgovorih problematik skozi najstarejši medij, je tako ali tako Plaktivatovo poslanstvo. Smo se pa morali prilagoditi razmeram, zato sta na ulicah na mestnih plakatih samo dva poziva, ostala kreativna sporočila na temo koronavirusa pa objavljamo na družbenih omrežjih. Odziv me niti ni presenetil, vedel sem, da bomo znali stopiti skupaj in ukrepati hitro, jasno in udarno. Verjetno smo komu dali tudi kakšno idejo, kaj lahko počne v samoizolaciji. Hvala celotni stroki za hitro reakcijo in vsem posameznikom, ki so se samoiniciativno pridružili akciji.« dodaja Tomaž Drozg, vodja Plaktivata in ustanovitelj TAM-TAMa. 

Do zdaj je bilo zbrano že preko 30 plakatov. Ad hoc akciji se je pridružila večina slovenskih agencij: Innovatif, Formitas BBDO, Pristop, Grey, Luna \TBWA, Mayer McCann, Futura DDB, andGustav. Kreativne rešitve pošiljajo tudi študentje Akademije za likovno umetnost in oblikovanje ter nekateri posamezniki, ki so plakate zasledili na družbenih omrežjih.

Vsa dela so objavljena v Zbirki plakatov s pozivom #ostanidoma na TAM-TAMovem facebook profilu. Zbirko pa večkrat na dan dopolnjujejo z novimi prispeli rešitvami.

Akcijo oglaševalske stroke podpira tudi SOZ - Slovenska oglaševalska zbornica.

Plakatna sporočila lepo dopolni tudi zapis Ane Ivandić, ki je ena od pobudnikov same ideje, dolgoletna partnerica projekta Plaktivat in soavtorica dveh plakatov: »Vsak od nas lahko pomaga na svoj način. Širjenje pravih sporočil na krilih kreativnosti je ena od stvari, ki jo lahko naredimo kreativci. In sporočila, ki se mi zdijo v tem času pomembna, niso samo ostani doma, umivaj si roke ter drži varnostno razdaljo v trgovini, ampak tudi bodi človek človeku na vseh ravneh. Aktivacija kolektivne zavesti z namenom iskanja pozitivnih rešitev je poslanstvo Plaktivata in tudi odgovornost  vsakega od nas.«

 

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!