Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceKlipingov Indeks medijske podobe za bolj natančen vpogled v medijsko prisotnost

Domače novice, Novice SOZ splošne

Klipingov Indeks medijske podobe za bolj natančen vpogled v medijsko prisotnost

29. Aug 2019

Odnosi z javnostmi veljajo za »mehko« kategorijo, kjer ni vedno lahko izmeriti učinkov, ko se tega lotimo, pa jih pogosto opredeljujemo simplistično (uspeh vs. neuspeh). Klipingovo novo orodje medijske analitike, Indeks medijske podobe, daje podrobnejši vpogled v kakovost medijskih objav ter omogoča primerjave v času in s konkurenco. Indeks je sestavljen iz 12 indikatorjev v treh kategorijah: vsebinske značilnosti objave, doseg objave in velikost oziroma pozicija objave. Naročnikom pomaga bolje razumeti učinke svojih komunikacijskih aktivnosti, predvsem pa jim omogoča primerjave v času in s konkurenco. 

V komuniciranju se do opravljenih aktivnosti velikokrat opredeljujemo preko dveh skrajnosti kontinuuma, kjer je na eni strani zmaga, na drugi pa poraz. Novinarska konferenca je bila uspešna ali pa ne. Ciljno število medijskih objav smo dosegli ali pa ne. S to dualno miselnostjo povzročimo dva negativna učinka. Prvič, mnogi komunikatorji se bojijo vrednotiti učinke svojega dela, ker, kaj pa, če rezultati ne bodo dobri? In drugič, če svoje dosežke opredeljujemo samo kot uspeh ali neuspeh, nam to ne daje prav veliko vpogleda v drobovje aktivnosti: kaj od tega, kar počnemo, je smiselno zadržati v prihodnje, kaj pa opustiti? Kako doseči ne več medijskih objav, ampak bolj kakovostne objave, takšne, ki podpirajo tudi druge komunikacijske in organizacijske cilje? 

»Prav želja, da naročnikom omogočimo vpogled v kompleksno sliko o kompleksni aktivnosti, kakršna komuniciranje je, nas je vodilo pri razvoju Indeksa medijske podobe. Naročnikom ga bomo predstavili oktobra, vrednost indeksa je predvsem v tem, da daje bistveno bolj podroben vpogled v učinkovitost komuniciranja kot do sedaj najpogosteje uporabljena indikatorja, število medijskih objav ali njihova oglaševalska vrednost,« je ob tem povedala direktorica Klipinga Divna Brkić Hendrickx. 

 

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!