Domače novice
Kampanja Podprimo dobre medije finalist tekmovanja PromaxBDA Europe Awards 2018
15. Feb 2018
Prva pan-evropska kampanja Podprimo dobre medije/Keep Media Good, ki se je začela novembra lani, med pobudniki pa je tudi RTV Slovenija, se je uvrstila med finaliste tekmovanja PromaxBDA Europe Awards 2018 v kategoriji najboljših družbeno odgovornih kampanj. PromaxBDA Europe Awards 2018 je evropska nagrada odličnosti v trženju in oblikovanju.
V marketinški kampanji Podprimo dobre medije, ki je nastala v sodelovanju z EBU – Evropsko radiotelevizijsko zvezo sodeluje tudi RTV Slovenija, poleg sedmih drugih javnih medijskih servisov: irskih RTÉ in TG4, francoske FTV, portugalske RTP, italijanske RAI, španske TVE, belgijske RTBF in latvijske LT. Kampanji sta se pridružili še Ukrajina in Albanija. Kampanja je rezultat pobude, aktivnosti in zahtevne koordinacije projekta direktorjev komuniciranja javnih medijskih servisov, ki sodelujejo v delovni skupini EBU - Voice of PSM, katere namen je promovirati pomen delovanja, vrednote in vpliv tovrstnih medijskih servisov.
V pan-evropski kampanji je svoje izpovedi predstavilo 35 posameznikov iz desetih držav, vsak od javnih servisov pa kampanji dodaja še nove, lokalne zgodbe. RTV Slovenija jih je tako do konca leta dodala še pet, z dodatnimi novimi pa nadaljuje tudi v letu 2018. Cilj kampanje je milenijcem (mladi med 17 in 35 let) in generaciji x (35 do 57 let) predstaviti pozitiven vpliv javnih medijskih servisov na življenje ljudi širom Evrope. Video in avdio objave so razdeljene na šest različnih tem, ki so objavljeni na spletni strani podprimodobremedije.si, oziroma na spletnih straneh, ki so v preostalih devetih jezikih sodelujočih držav.
Kampanja poteka na družbenih omrežjih v vseh sodelujočih državah. V Sloveniji poteka na facebook in instagram straneh RTV Slovenija, Prvega programa Radia Slovenija, Vala 202, Tretjega programa — programa ARS, Radia Koper in Radia Maribor ter Televizije Slovenija. V Sloveniji je kampanja bila razširjena še z oglaševalsko kampanjo v tiskanih medijih, spletnem oglaševanju, s prispevki o pomenu obstoja in delovanja javnih medijskih servisov v radijskih in televizijskih nacionalnih in regionalnih programih ter na spletni strani www.rtvslo.si. Do konca leta 2017 je kampanja dosegla več kot 5 milijonov ljudi, videe si je ogledalo 1,8 milijona ljudi. EBU pripravlja aktivnosti za nadaljevanje kampanje z drugo fazo.
PromaxBDA Europe nagrajuje izjemne komunikacijske kampanje, videe in inovativne pristope v komuniciranju z občinstvom prek družabnih omrežij, ki spreminjajo publiko v oboževalce in gradijo blagovne znamke, ki povezujejo javnost v celotni Evropi. Nagrade PromaxBDA Europe bodo podeljene 13. marca 2018 v Rimu v Italiji.
Kampanja Podprimo dobre medije je finalist v močni konkurenci javnih medijskih servisov in komercialnih televizijskih mrež:
- DISNEY CHANNEL- EARTHDAY INTERSTITIALS (THE WALT DISNEY COMPANY)
- LOCAL ELECTIONS (DANISH BROADCAST CORPORATION)
- DROP YOUR CLOTHES (TV 2 DENMARK)
- EUROPEAN BROADCASTING UNION - KEEP MEDIA GOOD (RED BEE)
- IN THIS LIFE (AL JAZEERA)
- THE BUTTERFLY EFFECT (RAI)
Več o kampanji izveste na: www.podprimodobremedije.si in www.keepmediagood.com.