Domače novice
Novi Razsodbi Oglaševalskega razsodišča
Oglaševalsko razsodišče je na redni mesečni seji v drugi polovici avgusta odločalo o dveh pritožbah. Postopek presoje je zaključen, razsodbi javni in objavljeni v arhivu razsodb Oglaševalskega razsodišča. V primeru oglaševanja »Najboljše iz Italije« na lastnem spletnem mestu SPAR Slovenija je Razsodišče presodilo, da je pritožba potrošnice delno utemeljena, v primeru oglaševanja izdelka Elf Emmit, prav tako na lastnem spletnem mestu oglaševalca, pa Oglaševalsko razsodišče ni ugotovilo kršitev določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK).
Pritožbo, ki se je nanašala na domnevno zavajajoče trditve pri oglaševanju izdelka Elf Emmit na spletnem mestu www.elfemmit.com oglaševalca družbe Medwell iz Ljubljane, so na Oglaševalsko razsodišče naslovili iz angleške samoregulativne organizacije ASA (Advertising Standards Authority) v okviru sistema reševanja čezmejnih pritožb, ki vključuje vse evropske nacionalne organizacije, ki so članice EASA (European Advertising Standards Alliance).
Trend rasti števila pritožb, ki ga beležimo že vse od leta 2015 in je zaznamoval delovanje Razsodišča tudi v prvih sedmih mesecih letošnjega leta (beležimo ga že vse od leta 2015), se nadaljuje. Na redni septembrski seji bo Razsodišče odločalo o petih primerih oziroma šestih pritožbah. V enem primeru sta bili na Razsodišče namreč naslovljeni dve pritožbi. Pritožbe se še vedno v največji meri nanašajo na domnevno zavajajoče oglaševanje, pogosto tudi z elementi posrednega primerjalnega oglaševanja.