Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovice Kanski teater skozi oči Mladih kreativcev

Domače novice

Kanski teater skozi oči Mladih kreativcev

7. Jul 2017

Gregor Vuk in Boštjan Laznik, zmagovalca natečaja na znajboljša Mlada kreativca, sta odpotovala na festival Cannes Lions 2017, kjer sta se v konkurenci udeležencev s celega sveta udeležila tekmovanja »Young Lions« v kategoriji »Cyber«. Pripravila sta krajši zapis s potovanja v obliki dramskega besedila.


KANSKI TEATER

Nastopajoči:

Gregor Vuk .……………………………...................................................................……......................... tekstopisec

Boštjan Laznik ……………….......……………..................................................................................….. spletni oblikovalec

 

Prolog

Gregor Vuk in Boštjan Laznik sta kot najboljša mlada kreativca zastopala Slovenijo v Cannesu. Ker so jima že v Milanu ukradli fotoaparat (in večino digitalne opreme), sta njuni fotki iz Francije risbi. Kljub zapletu sta nastopila v CYBER kategoriji tekmovanja Mladih levov. Boštjan je spoznal Gerrarda, Gregor pa je intervjuval dva nagrajena oglaševalca za spletno reportažo.


1. dejanje
Namesto v načrtovanih 9 urah sta v Cannes dospela v 20. Zapletlo se je pri 15-minutnem postanku na milanskem nogometnem stadionu. Ob vrnitvi v avto sta uzrla nered, ki so ga naredili vlomilci, njunih potovalk pa nikoli več. Policija v Milanu je v prizoru odigrala vlogo statistov in to zelo prepričljivo.


2. dejanje
Oganizatorji Mladih levov si zaslužijo priklon. Tekmovanje je divja praktična izkušnja, vredna celo tako naporne poti. Kot na SOF-u samo 24 ur v še močnejši on številnejši konkurenci. Vsak izmed 46 parov je moral najprej zmagati v svoji državi, da se je lahko prebil do tekmovalne dvorane. Letošnji brif je bil na temo virusa HIV, prispeval pa ga je (RED). Organizacija, ki sta jo leta 2006 ustanovila Bono in Bobby Shriver, se vključuje v nakupni proces najvidnejših svetovnih blagovnih znamkam, da gre 50% sredstev od nakupa za boj proti AIDS-u. Do sedaj so zbrali že skoraj pol milijarde sredstev, naloga mladih tekmovalcev pa je bila odkriti novo priložnost za obogatitev nakupovalne izkušnje. Po zaključenem izzivu Mladih levov sta lačni Boštjan in sestradani Gregor poiskala svoje sedeže na  'Večerji Slovencev v Cannesu'. Hrano v libanonski restavraciji sta napadla z agresivnostjo džingisKANa.


3. dejanje
Boštjan je velik nogometni navijač, sicer podpornik Liverpoola. Trener moštva Steve Gerrarda je bil eden od govorcev na festivalu. Gregorja sta plaža in morje navdušila. Zaplaval pa je tudi v žurnalistične vode, saj je vsak dan objavljal spletno reportažo Uglaševanje. Intervjuval je kreativna direktorja Hannesa Bökerja in Darreta van Dijka. Slednji je letos pobral 11 levov. Nasveti obeh so bili zanj zelo uporabni, morda malček premalo. Z Boštjanom nista prepričala CYBER žirije, da ju uvrsti med prve tri, čeprav sta bila zelo uglašen tim.

Po dramatičnem tekmovanju sta končno dobila priložnost za premor v katerem sta si temeljiteje ogledala festivalsko dogajanje. Še bolj kot zanimiva predavanja so ju pritegnile družabne aktivnosti na Connections beachu. IBM, Oracle, Facebook, Snapchat in drugi silicijevi velikani so cvrli svoje mikročipe na soncu, čevapčičev pa ne, ker je bila hrana veganska. Poleg tekmovanja Mladih levov je bil to gotovo najboljši del tedenskega repertoarja.


Epilog
Pot nazaj je minila nenavadno mirno. Aplavz. Kot bi morala že prva. Toda očitno si zapletov ne izbiraš sam, ampak zapleti tebe. Gregor in Boštjan sta premierno odigrala svojo vlogo, pri čemer je imel tekstopisec več besedila. Kakšen preobrat! Kanska predstava je navdušila oba. Tudi zato, ker vesta, da so tovrstne izkušnje neprecenljive. Qui vivra verra.

* * *

Partnerji:

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!