Domače novice
Akcija "Štartaj Slovenija" srebrna na tekmovanju WARC
Po aprilskem uspehu na 26. SOF je akcija »Štartaj Slovenija« na tekmovanju WARC Innovation Awards 2017 prejela še srebrno nagrado za najbolj učinkovite inovacije na področju marketinga.
Že ko smo jeseni leta 2015 zasnovali izhodiščni koncept projekta Štartaj Slovenija smo se potrepljali in si rekli: »Ekipa, tole je odlična strategija!« In ko smo sestavili izjemno partnersko sodelovanje med Sparom, Pro Plusom in obema našima agencijama, smo vedeli, da bomo skupaj premaknili meje nekam daleč naprej,« nam je povedal Mitja Tuškej, partner pri Formitas BBDO in izvršni direktor Direct Media Komunikacije in dodal »Priznam pa, da si nihče ni upal pomisliti, da bo odziv praktično vse Slovenije tako izjemen. Presenetil nas je odziv ljudi pri nakupih. Presenetil nas je odziv gledalcev oddaj. Presenetili so nas odzivi na družbenih omrežjih. Presenetili so nas odzivi medijev in presenetile so nas številne zgodbe, ki so kazale na to, da smo začeli spreminjati odnos Slovencev do podjetništva, do uspeha posameznikov ali timov, ki so bili vključeni v projekt. Nič pregovorne slovenske nevoščljivosti ni bilo čutiti nikjer. Eno od sporočil projekta se je izjemno dobro udejanilo: "Sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse!" Dokazali smo, da se da. Tudi v Sloveniji! Očitno je, da je projekt Štartaj Slovenija zarezal močno in globoko in tega smo izjemno veseli. In jasno, veseli smo, da je vrednost projekta prepoznala Sofovska žirija in da je projekt dobil Viktorja za izjemne medijske dosežke. Meni - glede na to, da je moje področje dela vendarle povezano z 'obračanjem' podatkov, ki pomagajo postaviti strategijo - pa ogromno pomeni priznanje, ki smo ga dobili pri mednarodni strokovni žiriji, ki je odločala o zmagovalcih v tekmi WARC Innovative Award. Že uvrstitev med 20 najbolj inovativnih kampanj na svetu je bila odlična, zdaj, ko smo dobili 'srebrno medaljo', pa je zadovoljstvo še toliko večje. Tudi s tem smo sebi in vsem, ki nas spremljajo dokazali, da se da. Tudi v naši stroki in tudi v Sloveniji! Še zlasti, če stopimo skupaj, drug drugemu zaupamo in delamo partnersko in dolgoročno ...«
WARC, založnik strokovnih marketinških revij in upravljavec istoimenskega portala z informacijami iz sveta marketinga, je podelil nagrade za najbolj učinkovite inovacije na področju marketinga. Spomnimo: v ožjem izboru se je kot edini projekt iz celinske Evrope znašla tudi vseslovenska podjetniška pobuda partnerjev Spar Slovenija, Pro Plus in Formitas. In prejela srebrno nagrado!
Vključitev potrošnikov v zgodbe njihovih izdelkov
»Štartaj Slovenija« je projekt, ki mu je uspelo, da je potrošnike vključil v zgodbe kandidatov, v zgodbe njihovih izdelkov. Še več. Potrošniki sami so soustvarjali zgodbo projekta Štartaj, Slovenija.,« je uspeh akcije v 427. številki MM-a komentiral Mitja Tuškej, partner v agenciji Formitas. Dodal je, da je bila ključna integracija različnih komunikacijskih kanalov.
Avtor fotografije: Žiga Intihar