Domače novice, Sporočila za javnost
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Pavel Vrabec
Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju. Nagrado Oglaševalska osebnost letos prejme Pavel Vrabec, generalni direktor medijske hiše Pro Plus. Nagrado mu bo, na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 26. SOF-a, podelil predsednik Upravnega odbora SOZ Tomaž Drozg.
Pavel Vrabec, generalni direktor medijske hiše Pro Plus
Pavel Vrabec se je rodil leta 1964 v Postojni. Po opravljeni diplomi na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru je svojo kariero začel kot uspešen manager na popularni slovenski radijski postaji. Pavel se je pridružil Pro Plusu leta 1996 kot direktor trženja in je zaslužen za uvajanje novega uspešnega tržnega modela, ki je kasneje postal standard za celotni slovenski medijski trg. Aprila 2005 je bil imenovan za namestnika generalnega direktorja Pro Plusa. Decembra 2009 pa je postal generalni direktor podjetja. Zadnja štiri leta kot predsednik sveta za informativni program šestih držav skupine CME, ki skupaj dosežejo kar 60 milijonov gledalcev, skrbi za učinkovito izmenjavo mednarodnega znanja in dobrih praks.
Širša utemeljitev
Pavel Vrabec že več kot 30 let deluje na področju medijev, njegov podpis nosijo največje medijske blagovne znamke v Sloveniji, prva storitev videa na zahtevo, najbolj obiskana spletna platforma in številni inovativni trženjski modeli.
Razvoju slovenske oglaševalske stroke daje svoj prispevek skozi aktivno podporo pri praktično vseh ključnih oglaševalskih dogodkih. Bil je predsednik žirije Effie, sodeloval je v žiriji Slovenskega oglaševalskega festivala, bil je tudi predsednik Upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice. Pred dvema letoma pa je v okviru festivala Sempl prejel tudi naziv Medijski manager leta.
Pro Plus je že vsa leta med večjimi podporniki vseh festivalov pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice. Pavel Vrabec, najožje člane svojega vodstva spodbuja k aktivnemu soustvarjanju in proaktivnosti v okviru Oglaševalskega razsodišča, združenja za medije in znotraj drugih sorodnih združenj.
Vodenje medijske hiše Pro Plus je kot generalni direktor prevzel pred osmimi leti. To je bil čas korenitih sprememb poslovnega okolja, slovenskega medijskega trga in televizijskega sveta. In Pro Plus spremembam ni le sledil; nasprotno, soustvarjal jih je.
Zadnja štiri leta kot predsednik sveta za informativni program šestih držav skupine CME, ki skupaj dosežejo kar 60 milijonov gledalcev, skrbi za učinkovito izmenjavo mednarodnega znanja in dobrih praks.
Njegove ključne odločitve, vedno pod kritičnim očesom javnosti, tako oglaševalskega in medijskega sveta kot tudi države, so tiste s katerimi zagotavlja nadaljnji razvoj medija, ki v Sloveniji igra pomembno vlogo v oglaševalskem in širšem družbenem kontekstu.
Pogosto deluje intuitivno, bolj kot drugi razume vzroke za situacijo, zna predvideti posledice in najpomembneje, ostaja miren, v najbolj zahtevnih trenutkih.
Pavel Vrabec odpira televizijo za nove možnosti. Vidi jih predvsem kot priložnosti, tako za podjetje, oglaševalce kot tudi za gledalce.
Zato za svoj izjemen in dragocen prispevek k razvoju slovenske oglaševalske in širše tržno-komunikacijske stroke Pavel Vrabec prejme stanovsko nagrado Oglaševalska osebnost.