Domače novice
Kliping MAP: Kako so se v medijih pojavljali SOF, Sempl, Effie in Golden Drum?
Konec leta je čas, ko delamo bilance, takšne in drugačne. Zato smo pogledali, kako učinkoviti so strokovni dogodki s področja oglaševanja, komuniciranja in trženja pri doseganju medijske pozornosti.
Zanimalo nas je torej, kako dobro znajo organizacije, ki se sicer ukvarjajo z javno podobo podjetij in znamk, poskrbeti zase. Analiza s pomočjo platforme Kliping MAP nam pokaže naslednje trende:
- Medijsko se v Sloveniji najpogosteje pojavlja SOF, v letošnjem letu je zabeležil 329 objav, to je skoraj trikrat več kot SEMPL in desetkrat več kot Golden Drum. Tokratna izvedba tekmovanja Effie ima letos že 78 medijskih objav, pa njen vrhunec šele prihaja, kar je dober obet… Ne samo za prepoznavnost Effieja, ampak tudi kot trend, ki kaže na naraščajoči pomen učinkovitosti v komuniciranju.
- V preteklih 5 letih je SOF letno dosegal povprečno okrog 250 medijskih objav. Zakaj je bilo letos objav toliko več, je vsekakor vredno dodatne analize in premisleka, ki lahko pomaga pri prihodnjem dobrem načrtovanju.
- Ob naraščanju števila spletnih medijev in digitalnega komuniciranja nasploh, je vredno pogledati tudi, kako spretni so pri pridobivanju medijske pozornosti strokovni dogodki za digitalno komuniciranje. Diggit je letos zabeležil 132 medijskih objav, od tega kar 103 – na internetu.
Platforma Kliping MAP vsebuje že 15 milijonov objav, ki segajo vse v leto 2016. Na voljo imamo torej veliko in velike podatke, ki omogočajo analitiko zelo raznolikih medijskih tem – tudi takšnih, ki jih sicer v okviru svojega podjetja ne spremljate. Če želite podrobneje analizirati medijsko pojavljanje za vas relevantne teme, nas kontaktirajte na [email protected] in povprašajte po naši novi storitvi »Kliping On Demand«.