Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceKliping MAP: Kako so se v medijih pojavljali SOF, Sempl, Effie in Golden Drum?

Domače novice

Kliping MAP: Kako so se v medijih pojavljali SOF, Sempl, Effie in Golden Drum?

9. Dec 2016

Konec leta je čas, ko delamo bilance, takšne in drugačne. Zato smo pogledali, kako učinkoviti so strokovni dogodki s področja oglaševanja, komuniciranja in trženja pri doseganju medijske pozornosti.

 Zanimalo nas je torej, kako dobro znajo organizacije, ki se sicer ukvarjajo z javno podobo podjetij in znamk, poskrbeti zase. Analiza s pomočjo platforme Kliping MAP nam pokaže naslednje trende:

  • Medijsko se v Sloveniji najpogosteje pojavlja SOF, v letošnjem letu je zabeležil 329 objav, to je skoraj trikrat več kot SEMPL in desetkrat več kot Golden Drum. Tokratna izvedba tekmovanja Effie ima letos že 78 medijskih objav, pa njen vrhunec šele prihaja, kar je dober obet… Ne samo za prepoznavnost Effieja, ampak tudi kot trend, ki kaže na naraščajoči pomen učinkovitosti v komuniciranju.
  • V preteklih 5 letih je SOF letno dosegal povprečno okrog 250 medijskih objav. Zakaj je bilo letos objav toliko več, je vsekakor vredno dodatne analize in premisleka, ki lahko pomaga pri prihodnjem dobrem načrtovanju.  
  • Ob naraščanju števila spletnih medijev in digitalnega komuniciranja nasploh, je vredno pogledati tudi, kako spretni so pri pridobivanju medijske pozornosti strokovni dogodki za digitalno komuniciranje. Diggit je letos zabeležil 132 medijskih objav, od tega kar 103 – na internetu.

Platforma Kliping MAP vsebuje že 15 milijonov objav, ki segajo vse v leto 2016. Na voljo imamo torej veliko in velike podatke, ki omogočajo analitiko zelo raznolikih medijskih tem – tudi takšnih, ki jih sicer v okviru svojega podjetja ne spremljate. Če želite podrobneje analizirati medijsko pojavljanje za vas relevantne teme, nas kontaktirajte na [email protected] in povprašajte po naši novi storitvi »Kliping On Demand«.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!