Domače novice
ICORIA 2016: Izzivi za tržno komuniciranje v dobi (ne)vpletenosti
Med 30. junijem in 2. julijem 2016 bo v Ljubljani na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani potekala mednarodna konferenca o oglaševanju in tržnem komuniciranju ICORIA 2016, ki jo vsako leto skupaj z lokalnimi partnerji organizira Evropska oglaševalska akademija (EAA). Glavna tema letošnje konference so izzivi v dobi (ne)vpletenosti občinstva in porabnikov.
ICORIA je osrednji letni evropski dogodek za teoretike in praktike oglaševanja in tržnega komuniciranja, ki se je vsako leto udeleži okrog 150 udeležencev iz celega sveta. Na letošnji konferenci bosta udeležence nagovorila dva prekaljena oglaševalska mačka, starosta slovenskega oglaševanja Jure Apih in oglaševalski up mlajše generacije, Davor Bruketa iz zagrebške agencije Bruketa&Žinić OM, ki je bila že večkrat izbrana za eno izmed najboljših neodvisnih agencij na svetu. V zanimivih predstavitvah bosta skušala zgraditi most med “starim” in “novim” v pristopih in izzivih vpletanja porabnikov.
Konferenca bo slušateljem ponudila tudi več kot trideset vzporednih sekcij, kjer bodo udeleženci predstavljali raziskave in ideje ter razpravljali o najaktualnejših temah, povezanih z oglaševanjem, tržnim komuniciranjem in znamčenjem v obdobju, kjer je ključno vprašanje, kako ohraniti zanimanje porabnikov, jih spodbuditi k vpletenosti v komunicirane vsebine in jih povezati z znamkami.
Konferenca z opozarjanjem na aktualne izzive v oglaševanju in tržnem komuniciranju predstavlja edinstveno priložnost srečevanj med teorijo in prakso, zato organizatorji še posebej toplo vabijo k udeležbi vse, ki se v praksi soočajo s podobnimi izzivi.
Prijave na dogodek sprejemajo do 20. Junija 2016. Za vse dodatne informacije lahko obiščete spletno mesto konference.