Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovice ICORIA 2016: Izzivi za tržno komuniciranje v dobi (ne)vpletenosti

Domače novice

ICORIA 2016: Izzivi za tržno komuniciranje v dobi (ne)vpletenosti

15. Jun 2016

Med 30. junijem in 2. julijem 2016 bo v Ljubljani na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani potekala mednarodna konferenca o oglaševanju in tržnem komuniciranju ICORIA 2016, ki jo vsako leto skupaj z lokalnimi partnerji organizira Evropska oglaševalska akademija (EAA). Glavna tema letošnje konference so izzivi v dobi (ne)vpletenosti občinstva in porabnikov.

ICORIA je osrednji letni evropski dogodek za teoretike in praktike oglaševanja in tržnega komuniciranja, ki se je vsako leto udeleži okrog 150 udeležencev iz celega sveta. Na letošnji konferenci bosta udeležence nagovorila dva prekaljena oglaševalska mačka, starosta slovenskega oglaševanja Jure Apih in oglaševalski up mlajše generacije, Davor Bruketa iz zagrebške agencije Bruketa&Žinić OM, ki je bila že večkrat izbrana za eno izmed najboljših neodvisnih agencij na svetu. V zanimivih predstavitvah bosta skušala zgraditi most med “starim” in “novim” v pristopih in izzivih vpletanja porabnikov.

Konferenca bo slušateljem ponudila tudi več kot trideset vzporednih sekcij, kjer bodo udeleženci predstavljali raziskave in ideje ter razpravljali o najaktualnejših temah, povezanih z oglaševanjem, tržnim komuniciranjem in znamčenjem v obdobju, kjer je ključno vprašanje, kako ohraniti zanimanje porabnikov, jih spodbuditi k vpletenosti v komunicirane vsebine in jih povezati z znamkami.

Konferenca z opozarjanjem na aktualne izzive v oglaševanju in tržnem komuniciranju predstavlja edinstveno priložnost srečevanj med teorijo in prakso, zato organizatorji še posebej toplo vabijo k udeležbi vse, ki se v praksi soočajo s podobnimi izzivi.

Prijave na dogodek sprejemajo do 20. Junija 2016. Za vse dodatne informacije lahko obiščete spletno mesto konference.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!