Projekti, Dogodki, Domače novice, Vezane na člane, Sporočila za javnost
Pričenja se nova izvedba Effie® Slovenija 2016
Pričenja se nova izvedba Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki se bo vsebinsko tokrat posvečala predvsem vprašanju merjenja učinkovitosti v vseh segmentih sodobnega tržnega komuniciranja. Effie Slovenija 2016 bosta vodili Mojca Avšič, predsednica Effie Slovenija 2016, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, ter Mojca Pesendorfer, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, strateška direktorica, Publicis Groupe Slovenia.
Rdeča nit Effie Slovenija 2016
Po raziskavi podjetja IBM med direktorji trženja pri podjetjih Fortune 1000 večina svetovnih direktorjev trženja napoveduje, da se bodo njihovi proračuni v naslednjih dveh do treh letih povečali, saj jim sposobnost prikaza povračila marketinških naložb omogoča dostop do strateških proračunov in proračunov za inovacije, ki prej ni bil mogoč. Več sredstev bodo vlagali v celotno nakupno pot od odkritja do zagovorništva in v zelo različne segmente komunikacije: od vsebinskega marketinga, digitalnega oglaševanja do tradicionalnega oglaševanja. Da bi tudi slovenskim marketinškim direktorjem olajšali njihova prizadevanja za povišanje trženjskih proračunov, se bo Effie Slovenija 2016 osredotočal na konkretne nasvete kako priti do dokazov o učinkovitosti sodobnih tržnih komunikacij ter nagrajeval najboljše prakse na tem področju.
Effie Slovenija 2016 bo pomagal odgovoriti na vprašanja kot sta kako konkretno izmeriti, katere trženjske in katere komunikacijske aktivnosti so bile učinkovite. Zanimalo ga bo v kolikšni meri prispevajo k poslovni uspešnosti, ali so vsebinski marketing, so-znamčenje (brand partnerships) in trženje poslanstva (cause marketing), kot pravijo nekateri, res samo popularne besede (buzz words), kako lahko konkretno merimo njihovo učinkovitost, da bi dokazali nasprotno ter kako »živeti in dihati« načela Effie, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, pri vsakodnevnem delu in upravičiti investicije v posamezne segmente tako tradicionalnih kot tudi sodobnih tržnih komunikacij.
Izobraževanja v okviru Effie Slovenija 2016 bodo predstavljala najboljše primere merjenja učinkovitosti tržnih komunikacij iz prakse ter izpostavljala ključne pokazatelje uspešnosti tako v tradicionalnih kot tudi sodobnih strateških tržno-komunikacijskih segmentih in metode dokazovanja njihovega vpliva na dobiček podjetja. Tudi tekmovanje za nagrado Effie Slovenija bo letos nadgrajeno in bo vključevalo kategorije vsebinskega trženja, so-znamčenja ipd., kjer imajo tržniki manj izkušenj pri merjenju učinkovitosti, zaradi česar pa je še toliko bolj pomembno, da se vzpostavi primerne referenčnih točk (benchmark) v slovenski strokovni javnosti.
Izobraževanja
Prvo izobraževanje Effie Slovenija 2016 bo potekalo v začetku aprila na 25. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), v tem in naslednjem letu pa mu bodo sledila tri samostojna izobraževanja Effie Slovenija ter tri partnerska izobraževanja v okviru SOZ. Izobraževanja Effie Slovenija 2016 bodo namenjena predvsem tržnikom, raziskovalcem, medijskim načrtovalcem, direktorjem in vodjem projektov, strokovnjakom na področju odnosov z javnostmi, komunikatorjem v javnem in privatnem sektorju ter vsem, ki so pri delu odgovorni za (merjenje in) izvajanje učinkovitih tržno-komunikacijskih akcij.
Tekmovanje
Maja letos se bo z objavo razpisa tudi uradno odprlo tekmovanje Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Izidu razpisa bo sledila razpisna delavnica za bodoče prijavitelje akcij, kjer bodo podrobneje predstavljene nove tekmovalne kategorije, vsebinsko pa se posvetila predvsem teoretičnemu in praktičnemu delu pisanja obsežnih prijav. Spletne prijave akcij bodo odprte od septembra do novembra 2016.
V pretekli izvedbi Effie Slovenija 2014 se je za nagrade Effie Slovenija potegovalo 49 akcij. Med 15 finalisti je dvostopenjska žirija podelila 2 zlati, 2 srebrni in 5 bronastih nagrad Effie. Platinasti Effie v Sloveniji prejemnika še pričakuje. Lanska žirija Effie Slovenija je pod vodstvom takratne predsednice žirije mag. Aleksandre Kregar Brus, direktorice centralnega marketinga Atlantic Grupe, za prijavitelje pripravila krajša priporočila:
- Žirija ocenjuje prijavljene akcije zgolj na podlagi njihove predstavitve, zato je izrednega pomena, da je ta strukturirana in kakovostno napisana – jasno, enostavno, pregledno.
- Ne domnevajte, da žirija pozna področje vašega delovanja. Jasno predstavite ozadje akcije ter konkurenčno okolje.
- Nit zgodbe naj bo jasna in konsistentna, vzročno posledične povezave pa jasno razdelane.
- Vaše vodilo naj bodo ambiciozno zastavljeni cilji in izmerjeni rezultati.
- Vzporedno arhiviranje podatkov in gradiva za prijavo ob poteku akcije olajšuje priprave na prijavo.