Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceRPN se pod okriljem SOZ v 2018 ne bo izvajal

Novice SOZ splošne, Projekti

RPN se pod okriljem SOZ v 2018 ne bo izvajal

7. Feb 2018

Projekt RPN je pod okriljem SOZ potekal vse od leta 2004. V zadnjih letih pa je število založnikov - pristopnikov k RPN, vztrajno upadalo. V okviru odločanja o prihodnosti projekta na ravni projektnega sveta RPN, so naslovili pobudo, da se preveri stališče do projekta med člani Zbornice – zlasti agencijskega in oglaševalskega združenja. Glede na to, da je sestava upravnega odbora SOZ tripartitna ravno z namenom informiranega in pooblaščenega odločanja tudi o tovrstnih vprašanjih, se je Upravni odbor SOZ na prvi redni seji novega mandata (19. 1. 2018) seznanil s problematiko projekta RPN in njegove izvedbe v tekočem in prihajajočih letih. 

Ker se je število medijskih hiš, ki bi bile tudi v 2018 še pripravljene sodelovati in seveda financirati projekt, še dodatno skrčilo (govorimo o do največ šestih založnikih), je prevladalo stališče, da podatki iz RPN ne bodo zagotavljali celostnega vpogleda v prodane in druge naklade slovenskih tiskanih medijev, kar seveda negativno vpliva na relevantnost podatkov v luči tako medijskega načrtovanja kot zagotavljanja višje transparentnosti na trgu. 

Upravni odbor je zato soglasno sprejel odločitev, da se projekt RPN v taki sestavi in obliki v 2018, pod okriljem SOZ, ne bo zvajal. To pa seveda ne pomeni, da založniki ne morejo več objavljati ali v lastnih komunikacijah navajati podatkov o prodani in drugih nakladah za lastne publikacije.

Ob tem velja dodati, da se tako Slovensko združenje medijev (SZM) kot SOZ kot celota zavedata pomembnosti zagotavljanja relevantnih, celostnih in zaupanja vrednih podatkov o medijski potrošnji na slovenskem trgu. V luči sprememb v medijski založniški dejavnosti v zadnjih letih pa je vprašanje kakšno raziskavo (in podatke) trg potrebuje zagotovo potrebno temeljitega ponovnega premisleka. 

Ker je zagotavljanje transparentnosti tudi eno temeljnih ciljev zakonskega urejanja dejavnosti (tudi javnega interesa), je SZM na Ministrstvo na kulturo ob razpravah o novi medijski zakonodaji med drugim naslovilo tudi pobudo, da se razmislek / spodbuda k taki raziskavi vključi tudi v nove pristope / strategija razvoja / in predpise v okviru medijske zakonodaje.

Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!