Novice
Projekti
Kaj slovenska podjetja najbolj žuli pri razvoju inovacij?
Pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) je včeraj potekala okrogla miza z naslovom "Kje pa njih čevelj žuli", na kateri sta člana uprave dveh velikih slovenskih podjetij, Ranko Jelača iz Telekoma Slovenije, in mag. Rok Vodnik iz Petrola, predstavila največje izzive, s katerimi se v času digitalne transformacije podjetji soočata pri razvoju inovacij. Sašo Dimitrievski, partner in član uprave Pristopa, ki je okroglo mizo vodil, je skozi vprašanja potrdil ugotovitev marketinške raziskave Mind Wide Open (MWO), izvedene tega leta spomladi med slovenskimi marketinškimi direktorji. Podjetja v sklepanju partnerstev prepoznavajo možne rešitve na številne izzive pri razvoju inovacij, med drugim skrajšan čas od ideje do prodaje izdelka na trgu in večjo stroškovno učinkovitost, vendar (še) niso pripravljena na dolgoročna sodelovanja. Ključni razlog proti partnerstvu sta nezaupanje in težko opredeljive metrike, ki bi dokazale dodano vrednost dolgoročnih strateških povezavah.
Projekti
Objavljeni še zadnji podatki RPN
Pristopniki k projektu RPN so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 4. četrtletje oziroma za drugo polletje 2017. Najbolj prodajan dnevnik ostaja Slovenske novice, med tedniki pa Nedeljski dnevnik. Priloga z najvišjo distribuirano naklado ostaja Vikend. Mesečnik z najvišjo prodano naklado je Ona plus.
Novice SOZ splošne, Projekti
RPN se pod okriljem SOZ v 2018 ne bo izvajal
Projekt RPN je pod okriljem SOZ potekal vse od leta 2004. V zadnjih letih pa je število založnikov - pristopnikov k RPN, vztrajno upadalo. V okviru odločanja o prihodnosti projekta na ravni projektnega sveta RPN, so naslovili pobudo, da se preveri stališče do projekta med člani Zbornice – zlasti agencijskega in oglaševalskega združenja. Glede na to, da je sestava upravnega odbora SOZ tripartitna ravno z namenom informiranega in pooblaščenega odločanja tudi o tovrstnih vprašanjih, se je Upravni odbor SOZ na prvi redni seji novega mandata (19. 1. 2018) seznanil s problematiko projekta RPN in njegove izvedbe v tekočem in prihajajočih letih.
Domače novice, Projekti
Objavljeni novi podatki RPN
Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 3. četrtletje za tednike, publikacije s periodiko izhajanja, krajšo od enega tedna.
Projekti, Domače novice
MOSS išče ambasadorja
Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) je edina slovenska neodvisna nacionalna raziskava, ki meri učinkovitost in dosege slovenskih spletnih strani. Svet pristopnikov projekta MOSS pri Slovenski oglaševalski zbornici k sodelovanju vabi osebo, ki bo skrbela za promocijo in trženje projekta. Postani ambasador MOSS in pomagaj dati veljavo slovenskemu spletnemu trgu.
Novice SOZ splošne, Projekti
Objavljeni novi podatki v okviru projekta RPN
Pristopniki k projektu RPN, so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 2. četrtletje 2017 za tednike, publikacije s periodiko izhajanja, krajšo od enega tedna in 1.
Domače novice, Projekti
Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)
Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 1. četrtletje za tednike, publikacije s periodiko izhajanja, krajšo od enega tedna.
Projekti, Vezane na člane, Domače novice
Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)
Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 4. četrtletje za tednike, publikacije s periodiko izhajanja, krajšo od enega tedna in 2. polletje 2016 za publikacije s periodiko izhajanja, višjo od enega tedna.
Dogodki, Domače novice, Sporočila za javnost, Projekti, Vezane na člane
Zlata noč 25. SOF prinesla zmagovalce
»Za nami je odličen festival, ki je zasijal v vsej svoji kreativnosti. Mnogokrat so spremembe ključ do uspeha in tudi tokrat je bilo tako. Četrtstoletni SOF je vsekakor prelomnica za vse nadaljnje festivale, ki prihajajo za njim. Veseli me, da sem bila del njegove zgodbe. Gostili smo kar nekaj izjemnih slovenskih gostov in upam, da bo tudi naslednji SOF udeležencem dokazal, da se Slovenci lahko suvereno kosamo z dobrimi tujimi praksami« je ob zaključku festivala dejala predsednica 25. SOF-a Dolores Podbevšek Plemeniti.
Strani
- 1
- 2
- 3
- 4
- naslednja ›
- zadnja »
Prijavite se na e-obvestila Slovenske oglaševalske zbornice in bodite obveščeni o vsem, kar se dogaja v svetu oglaševanja. |