Projekti, Sporočila za javnost, Vezane na člane, Novice SOZ splošne
MOSS: Avtomobilizem zelo zanima četrtino moških na spletu
Po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) se za avtomobilizem na spletu zelo zanima 15 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, tretjina se zanima, petina pa je neodločena. Občutno višje je zanimanje med moškimi na spletu. Za brskanje po spletu se uporabniki v največji meri poslužujejo brskalnika Chrome, sledita mu Firefox in Internet Explorer.
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. januarjem 2016 znaša 1.453.613 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 716,4 milijonov prikazov. Januarja 2016 znaša ocenjen dodatni doseg 620.269 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije. Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v januarju 2016 so bile 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com, slovenskenovice.si, zurnal24.si, najdi.si, Med.Over.Net, avto.net ter delo.si.
Več informacij o MOSS in dosedanje objave valutnih podatkov najdete na spletni strani www.moss-soz.si.