Mednarodne novice, Tuje novice
WFA: Izsledki raziskave o oglaševanju globalnih podjetij v času COVID-19
Med 25. in 30. marcem 2020 je Svetovna federacija oglaševalcev – WFA med člani iz vrst večjih globalnih podjetij izvedla raziskavo o oglaševanju v času COVID-19. V raziskavi je sodelovalo 32 predstavnikov odločevalcev v marketingu v globalnih podjetjih iz desetih izdelčnih / storitvenih skupin.
Štiri od petih (81 odstotkov) večjih globalnih podjetij in njihovih blagovnih znamk je odložilo načrtovane oglaševalske akcije, glavnina za obdobje enega do šestih mesecev. Vendar pa kar 79 odstotkov blagovnih znamk in / ali podjetij ustvarja nova sporočila in akcije kot odziv na ogromen vpliv krize zaradi COVID-19 na njihove potrošnike / uporabnike. Krčijo se tudi marketinški proračun, a le pri dobrih 20 odstotkih vključenih v raziskavo so posegi drastični. Iz drugega vira izhaja, da se krčijo tudi medijski proračuni.