Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceOd slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam

Novice SOZ splošne, Član članu, Mednarodne novice

Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam

18. Maj 2022

V času, ko Ukrajinci najbolj potrebujejo našo pomoč, je Slovenska oglaševalska zbornica, na pobudo člana SOZ Mastercard, pozvala vse oglaševalske agencije in ustvarjalce, da združijo moči in s kreativnimi rešitvami pomagajo ljudem v stiski. Preko kreativnega natečaja so zbrali številna navdihujoča dela, izbranih 11 del pa bodo pretvorili v NFT-je in jih prek platforme Truhoma ponudili širši javnosti. 100 % zbranih sredstev bo v obliki paketov hrane namenjeno ukrajinskim družinam v stiski, ki so našle svoje začasno zatočišče v Sloveniji.  

Ko domišljija in tehnologija združita moči

Na poziv Slovenske oglaševalske zbornice so se odzvale številne agencije in kreativci, skupaj so prejeli več kot 40 pozitivnih in navdihujočih del, ki spodbujajo k solidarnosti do Ukrajincev v stiski, nagovarjajo k človečnosti in soustvarjanju boljšega sveta. Izmed vseh prijavljenih je 9-članska strokovna žirija v sestavi Anže Jereb, Aleš Petejan, Mirka Modrinić, Sašo Petek, Ivor Bogunić, Petja Montanez, Katja Petrin Dornik, Simona Kruhar Gaberšček in Luka Klemenc izbrala finalnih 11 del.

»Pri podjetju Mastercard si nenehno prizadevamo ustvarjati nove priložnosti in neprecenljive izkušnje za vsakega posameznika, ki želi doseči svoj največji potencial. Še posebej za tiste, najbolj potrebne spodbude in pomoči. Pri tem dajemo velik poudarek tudi na družbeno odgovornost, ki prežema vse aspekte našega delovanja in mednje sodi tudi pomoč sočloveku v stiski. Pobuda, da skupaj s Slovensko oglaševalsko zbornico pomagamo ljudem iz Ukrajine, je le ena od mnogih, a v teh časih izredno pomembna, in prav zato upamo, da bomo uspešno stopili skupaj in zbrali čim več sredstev.«

Aleš Petejan, direktor marketinga, Mastercard Slovenija

Izbrana dela bodo pretvorili v NFT-je (nezamenljive žetone) in jih prek platforme Truhoma ponudili širši javnosti. 100 % zbranih sredstev bodo v obliki paketov hrane darovali ukrajinskim družinam, ki so našle začasno zatočišče v Sloveniji. Vsi podatki o donacijah bodo 100 % transparentni, trajno shranjeni in dostopni vsakomur. Truhoma je namreč platforma, ki temelji na tehnologiji veriženja blokov, kar ji omogoča 100 % transparentnost in sledljivost, s čimer premika meje in postavlja nove standarde v svetu filantropije.

»Poleg dobrodelne note projekta me še posebej veseli, da je pod okriljem SOZ-a tokrat oglaševalska industrija združila moči za pomoč ukrajinskim družinam v stiski. Projekt je lep preplet dveh zelo aktualnih tem v kontekstu oglaševanja - družbene odgovornosti in dobrodelnosti, ki sta v zadnjih letih postali pomembna stalnica oglaševanja, in NFT-jev, ki so trenutno eden najbolj opaznih pokazateljev bliskovitega razvoja digitalnega okolja ter znanilci interneta 3.0. Ob tej priložnosti se še enkrat zahvaljujem vsem snovalcem, ki ste oddali svoja dela, in žiriji za opravljen izbor najustreznejših rešitev. Hkrati pa pozivam vse, da preko Truhome donirate po svojih najboljših močeh in tako skupaj zberemo sredstva ter dosežemo zastavljeni cilj.«

Dino Zupančič, predsednik Slovenskega združenja oglaševalskih agencij pri SOZ

Pomagate lahko tudi vi

Vabimo vas, da obiščete https://truhoma.org/project/NFT-pomo%C4%8D-ukrajinskim-dru%C5%BEinam/270a7cd0-0b3d-4ffb-6739-08da38101c98?fbclid=IwAR3AvP_F-KTowfJE1oyPgU0OGWEE2wyveUHRbczkQaagEsismeGfxixvu84, kjer si boste lahko po oddaji poljubnega zneska za paket pomoči izbrali najljubši NFT, si ga prenesli in z njim širili sporočilo upanja ter resnične pomoči. Posamezniki ali podjetja lahko donirajo poljubno število paketov v vrednosti 40 €, vsak donator pa v zahvalo prejme NTF z enim od izbranih del. Projekt zbiranja sredstev bo odprt od 18. 5. do 12. 6. 2022. 

»Situacija v Ukrajini, zaradi katere so se tudi v Slovenijo zatekle številne ukrajinske družine, me je izjemno pretresla. Zelo sem hvaležna Slovenski oglaševalski zbornici, Mastercardu, partnerski agenciji Pristop za komunikacijsko podporo in vsem partnerjem, da so se odločili za 100 % transparentno dobrodelno akcijo prek Truhome. Želim si, da bi v čim krajšem času zbrali sredstva in ukrajinskim beguncem pri nas s paketi hrane vsaj malo olajšali življenje ter jim dali vedeti, da nam ni vseeno za njih.«

Ana Lukner Roljič, ustanoviteljica & predsednica uprave Truhoma Fund Inc.

 

Za več informacij glede projekta se lahko obrnete na [email protected].

Sorodne novice
25.10.2023 -
Naša Ana Predovič je na SEMPL-u prejela nagrado za življenjsko delo
25.10.2023 -
Zlati boben v Portorožu zbral tisoč zadovoljnih ljudi
25.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
06.10.2023 -
Nova Razsodba Oglaševalskega razsodišča
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!