Vezane na člane, Novice SOZ splošne
Slovensko združenje oglaševalcev (SZO) imenovalo predsednika in podpredsednico
Upravni odbor SZO je na konstitutivni seji mandata 2018 - 2021 za svojega predsednika izvolil Matevža Šmalca, vodjo upravljanja blagovne znamke in izkušnje, A1 Slovenija, za podpredsednico pa Petro Čadež, direktorico marketinga, Atlantic Grupa / Droga Kolinska. Z imenovanjem na funkciji predsednika in podpredsednice SZO sta Matevž Šmalc in Petra Čadež postala tudi člana upravnega odbora Zbornice, ki bo svoj dvoletni mandat nastopil 1.1.2018.
Matevž Šmalc, novi predsednik UO SZO, je med drugim povedal:
"Ob imenovanju najprej iskrena hvala vsem članom tako Združenja kot tudi članom upravnega odbora Združenja slovenskih oglaševalcev za izkazano zaupanje, štejem si ga v čast, a se ob tem zavedam odgovornosti, ki jo imenovanje s seboj tudi prinaša.
Slovensko združenje oglaševalcev je bilo, je in bo ostalo tudi v prihodnje ključni dejavnik razvoja komunikacijskih standardov na slovenskem trgu. V veselje mi je, da bom lahko skupaj z vrhunsko ekipo strokovnjakov / kolegov, zbranih v UO SZO, to odlično tradicijo lahko nadaljeval tudi v prihodnje in sodeloval pri njenem nadaljnjem razvoju."
Zbor članov SZO je za člane upravnega odbora združenja v mandatu 1. 1. 2018 – 31. 12. 2021 poleg Matevža Šmalca in Petre Čadež izvolil tudi: Mojco Avšič, direktorico marketinga, množični trg / B2C, Telekom Slovenije, Valentina Bufolina, vodjo področja marketing, Lidl Slovenija, Metko Kejžar, vodjo marketinga, odnosov z javnostmi in CRM, Autocommerce, Andreja Krajnerja, direktorja komuniciranja, NLB in Andrejo Zadnik Andoljšek, direktorico tržnega komuniciranja, Mercator.