Mednarodne novice, Sporočila za javnost, Projekti
Slovenska kampanja za Cockto med 38 finalisti Euro Effie Awards 2015
Prvostopenjska žirija Euro Effie je izmed rekordnega števila prijav izbrala 38 akcij, ki so se uvrstile v finale za nagrado EACA Euro Effie Awards 2015, zlati standard nagrajevanja tržno-komunikacijske učinkovitosti. Med finalisti je v kategoriji Dolgoročna učinkovitost tudi slovenska tržno-komunikacijska akcija za Cockto, naročnika Atlantic Grupa. Zmagovalci bodo znani 20. oktobra 2015.
Finalisti prihajajo iz 23 agencij iz 9 držav. Na vrhu lestvice je Velika Britanija s 14-imi kampanjami, sledita Nemčija z devetimi in Francija s štirimi. Preostale kampanje med finalisti imajo še Danska, Italija, Slovenija, Španija, Švedska in Švica. Finalisti so objavljeni na uradni spletni strani.
Letošnji žiriji predseduje Josep Hernandez, višji direktor za načrtovanje komunikacij pri Mondelez International, največjem podjetju za prigrizke na svetu, ki ima v lasti globalno znane znamke Oreo, Cadbury, Trident, Halls, Toblerone, Milka, Tuc in Belvita. Žiriranje poteka v dveh delih. Prvi del žiriranja poteka izključno na spletu in odloča na podlagi učinkovitosti glede na strategijo, analizo ciljanega trga, izbor in uporabo tržnih komunikacij ter rezultate. V drugem delu žiriranja, ki bo potekalo 30. junija v Bruslju, se bo upoštevalo tudi kreativno gradivo, kar bo predstavljalo 20 odstotkov končnega rezultata.
Zmagovalci bodo uradno razglašeni 20. oktobra 2015 na Gala podelitvi nagrad v Cercle de Lorraine v Bruslju, 21. oktobra 2015 pa tudi objavljeni na spletni strani Euro Effie (www.euro-effie.com).
Euro Effie organizira Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA) v partnerskem sodelovanju z Euronews in podporo The European Publishers’ Council, WARC, AdForum, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FEPE International, Viva Xpress Logistics & Bacardi-Martini.