Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceProgrami za blokiranje oglasov dosegli še drugu pravno zmago v Nemčiji

Mednarodne novice, Tuje novice, Vezane na člane

Programi za blokiranje oglasov dosegli še drugu pravno zmago v Nemčiji

1. Jun 2015

Nemško podjetje Eyeo, lastnica spletnega programa za blokiranje oglasov AdBlock Plus, je doseglo drugo zmago na sodišču, tokrat proti televiziji RTL in televiziji ProSieben, samo en mesec po tem, ko je doseglo podobno zmago v primeru proti založnikoma Zeit Online in Handelsblatt.

[Novice WFA]

Razsodba na regionalnem sodišču v Munchnu je četrta uspešna obramba podjetja Eyeo v primeru tožbe proti njihovem poslovnem modelu, ki omogoča uporabnikom, da blokirajo spletno oglaševanje. Kot je zapisano v EU briefu 28. aprila, je storitev kontraverzna, saj omogoča večjim podjetjem, ki se strinjajo z restriktivno politiko o dopustnem oglaševanju AdBlock Plus, da jih proti plačilu vključijo na "belo listo" dovoljenih oglasov.

Tožniki so trdili, da je Eyeo kršil zakone o konkurenčnosti, avtorskih pravicah in prevladi na trgu. Sodišče je ovrglo ovadbe, da program ovira konkurenco, saj se posamezniki lahko sami odločijo, ali ga bodo namestili. Sodišče je dodalo, da sta televizijski hiši uspeli doseči "zadostno število" uporabnikov z oglaševanjem na lastnih spletnih straneh, kljub temu, da uporabniki uporabljajo programe za blokiranje oglasov.

RTL in ProSieben sta oznanila, da se nameravata pritožiti zoper odločitev sodišča, AdBlock pa čaka nova pravna bitka z nemškim založnikom Alex Springer in potencialne nove pravne bitke v Franciji.

Svetovno združenje oglaševalcev (WFA), katere članica je Slovensko združenje oglaševalcev (SZO) znotraj SOZ, opozarja, da bosta pojav in hitra rast tehnologije za preprečevanje prikaza oglasov imela negativen vpliv na oglaševalsko industrijo, zato bo glede tega prioritetno pripravila stališče lastnikov znamk. Izjemno pomembno ostaja, da imamo, kot industrija, močan glas pri oblikovanju odgovornega oglaševanja.

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!