Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovicePrenovljeni mednarodni ICC kodeks oglaševanja in tržnega komuniciranja

Mednarodne novice

Prenovljeni mednarodni ICC kodeks oglaševanja in tržnega komuniciranja

17. Okt 2018

Prenovljeni mednarodni ICC kodeks oglaševanja in tržnega komuniciranja

Mednarodna trgovinska zbornica (International Chamber of Commerce / ICC) je 25. septembra letos predstavila prenovljeni ICC kodeks oglaševanja in tržnega komuniciranja.

Najpomembnejše novosti, ki jih prinaša, so poglobljena priporočila na področju označevanja oglaševanja in drugih oblik tržnega komuniciranja, razširjen obseg - pravila kodeksa se od sedaj eksplicitno nanašajo tudi na nove digitalne medije in druge deleženike v komuniciranju (npr. vplivneže), poenotenje pravil, ki se nanašajo na diretkni marketing in digitalno tržno komuniciranje, posodobljena terminologija zlasti tudi v delu, ki se osredotoča na komuniciranje preko mobilnih telefonov (tudi oglaševanje glede na lokacijo in preference uporabnika) ter jasnejše zapisana pravila o oglaševanju otrokom in mladoletnikom.  

Pri že deseti reviziji ICC kodeksa, ki predstavlja temelj samoregulative na globalni ravni, so sodelovali predstavniki vseh sektorjev komunikacijske industrije. Konsenz in širok pogled sta pri prenovi izjemnega pomena, saj ICC kodeks predstavlja temelj za samoragulativo oglaševanja in tržnega komuniciranja v kar 42 državah. Kodeks stremi k zaščiti potrošnikov tako, da postavlja jasna pravila kaj je in   kaj ni dovoljeno v odgovornem markteingu, ki mora zagotovti zakonite, dostojne, poštene in resnične oglaševalske in tržno komunikacijske prakse. Eden ključnih ciljev skrbnega pregleda in pronove  je bilo  zagotoviti, da kodeks ustrezno ureja in v svoj obseg vključuje tudi vedno nove prakse digitalnega marketinga in oglaševanja, kot na primer marketing, ki ga omogoča AI, komuniciranje preko vplivnežev in vlogerjev ter analize in uporaba velike količine podatkov.

Prenovljeni ICC kodeks je pomembna iniciativa industrije v času, ko sta oglaševanje in tržno komuniciranje pod velikimi pritiski tako na globalni, kot na regionalnih in nacionalnih ravneh. Predstavitev prenovljenega ICC Kodeksa je Stephan Loerke, CEO Svetovne federacije oglaševalcev – WFA, pospremil z besedami: »Prenovljeni kodeks potrjuje in odraža zavezo industrije, da sledi tako razvijajočim in spreminjajočim se pričakovanjem družbe kot tudi izzivom stalno spreminjajočega se marketinškega okolja. Za lastnike blagovnih znamk visoki globalni etični standardi, kot so zapisani v Kodeksu, predstavljajo temeljni kamen stalnih prizadevanj po razširitvi obsega – vsebinskega in geografskega – učinkovitih samoregulativnih sistemov.«

Zadnja revizija Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK) je bila zaključena pomladi 2009. Skrben pregled in po potrebi spremembe in dopolnitve SOK na SOZ načrtujemo že dlje, čakali pa smo na prenovljeni ICC Kodeks, saj tudi slovenski kodeks temelji na globalnem. Ker je revizija tako pomembnega dokumenta / strokovnega etičnega standarda / v vseh pogledih zahteven in posledično dolgotrajnejši proces, kot bi si želeli, pred koncem 2019 prenovlejnega SOK ni moč pričakovati.  

ICC Marketing and Marketing Communications Code

 

Sorodne novice
30.08.2023 -
Marketing vplivnežev pod drobnogledom: BEUC in EESC pozivata k strožjim pravilom na ravni EU
30.08.2023 -
Meta spreminja pristop k uporabi podatkov uporabnikov za vedenjsko oglaševanje
03.11.2022 -
Globalno srečanje Ad Net Zero 2022
18.05.2022 -
Od slovenske NFT kreativnosti do pomoči ukrajinskim družinam
03.05.2022 -
Dosežen je politični dogovor o aktu o digitalnih storitvah - DSA
05.04.2022 -
Nove pravice potrošnikov in prepoved zelenega zavajanja
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!