Zlati boben, Domače novice
Prejemnik velike nagrade letošnjega Cannesa Eduardo Marques bo vodil žirijo tekmovalne sekcije Najboljša praksa
Eduardo Marques, izvršni kreativni direktor agencije 180LA iz Kalifornije, bo predsednik žirije Najboljša praksa (Best Practice) 23. Zlatega bobna. Brazilec, ki ne igra nogometa ali pleše sambe, je izjemen kreativec, za svoje delo pa je prejel več kot 100 priznanj na vseh večjih oglaševalskih festivalih, kot so Cannes, Open Show, London Awards, D&AD, Clio, El Ojo, Wave in FIAP. Na festivalu Cannes Lions 2016 je s svojo agencijo prejel tudi najvišjo nagrado Grand Prix for Good.
»Pričakujem, da bom videl veliko kulturno relevantnih del za regijo. Del, ki premikajo meje in širijo um. In seveda, rad bi videl tudi vrhunska dela svetovnega formata. Kampanje, ki odmevajo po vsem svetu, so prefinjeno integrirane, vrhunsko izvedene in nosijo močno sporočilo blagovne znamke. Česa pa ne želim videti? Del, ki so ustvarjena izključno za namen festivala,« pravi predsednik žirije Najboljša praksa Eduardo Marques.
Tekmovalna sekcija Najboljša praksa (Best Practice) je namenjena kampanjam in konceptom, ki z vključevanjem večjega števila komunikacijskih kanalov in/ali uporabo izvirnih konceptov prenesejo sporočilo uporabnikom. Predsednik Eduardo bo skupaj s člani mednarodne žirije, ki bodo znani v prihodnjih dneh, ocenjeval prijavljena dela v osmih tekmovalnih skupinah: Integrirane kampanje, Aktivacija, Oznamčene vsebine, Dogodki, Odnosi z javnostmi, Mediji, Uporaba lokalnih značilnosti, Nove in inovativne vsebine. Rok za prijavo del je 29. avgust 2016, spletni sistem za prijavo del in osebne udeležbe pa je že odprt.
Eduardo Marques je bil pred tem kreativni direktor Pereira O’Dell SF in posebnih projektov agencije Ogilvy Brazil. Sodeloval je tudi z agencijami DM9, RMG Connect, JWT Bahrain and Ogilvy Interactive. S svojim talentom in kreativnim delom je zaznamoval mnoge izjemne projekte, kot so Airbnb 'Birds', Hellmann’s Recipe Receipt, Airbnb Solving #Sochiproblems, Coke Happiness Refill, Whopper Face for Burger King, in 'Views'. Bil je član žirij odmevnih oglaševalskih festivalov, in sicer Google Creative Sandbox, El Sol, Creative Club Sao Paulo, Premio Abril, JADE, APAP in Creative Club of Minas Gerais.
Danes pa so znani tudi člani žirije tekmovalne sekcije Najboljša praksa 23. Zlatega bobna: partner v agenciji Project House HAVAS Istanbul iz Turčije, Cüneyt Devrim, regionalni izvršni kreativni direktor agencije 180LA iz Kalifornije, Malek Ghorayeb, regionalni izvršni kreativni direktor v libanonski agenciji Leo Burnett Beirut, Andrey Gubaydullin, lastnik in kreativni direktor v ruski agenciji Voskhod, Sebastian Hejnowski, izvršni direktor komunikacijske skupine MSLGROUP za Srednjo in Vzhodno Evropo iz Poljske, Antero Jokinen, ustanovitveni partner in kreativni direktor finske agencije 358, Tomasz Pirc, informacijski arhitekt v slovenski agenciji Innovatif, Dora Pružincová, kreativna direktorica v češki agenciji Young & Rubicam Praga, Jorg Riommi, izvršni kreativni direktor v agenciji Publicis iz Romunije, Anneli Rispens, direktorica družbenih omrežij v agenciji DDB EMEA ter vodja vsebin in skupnosti pri nizozemski agenciji DDB & Tribal, in Harjot Singh, izvršni podpredsednik in regijski strateški direktor za Evropo pri McCann Worldgroup EMEA iz Velike Britanije.
Pomembni datumi:
Prijave del in osebne udeležbe: odprte
Rok za prijavo del: 29. avgust 2016
Rok za ugodnejšo prijavo osebne udeležbe: 20. september 2016
Več o Zlatem bobnu na www.goldendrum.com.